מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אושרי
ציון כללי:
9.51
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.66
זמנים 9.31
מחיר 9.50
איכות 9.57
דירוג כללי 9.51
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
גילי ליאור, ירושלים.
משוב: 24/09/2019
תיאור השירות:
הובלת מכונת כביסה, ספה, מיטה ושולחן בירושלים.
חוות דעת:
היו מעולים, באו 3 חברה טובים, תיקתקו את העבודה כמו שצריך והיו מאוד נחמדים, היה ממש אחלה ואני מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
שרה מולדובן, ירושלים.
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
הובלה של מקרר בתוך ירושלים.
חוות דעת:
הוא היה ממש עמוס באותו יום ועשה לנו את ההובלה בין הובלות, קודם כל אני מאוד מודה לו למרות כל החוסר זמינות. קבענו שהוא התקשר שעה לפני שהוא מגיע כי לא יכל להתחייב על שעה מדויקת ואמר שזה יקרה לקראת הצהרים. השעה הייתה כבר 14 והוא עדיין לא התקשר להודיע מתי יגיע, התקשרתי אליו ולא ענה. מסתבר שהוא אמר לנהג לעדכן אותי באיחור והנהג שכח. בסופו של דבר אני מרוצה, הם מקצועיים, שמרו על המקרר כמו שצריך והיו נחמדים
איכות
9
מחיר
10
זמנים
3
יחס
10
9
כללי
גירסאות
שלומציון לוי, ירושלים.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
הובלת מכונת כביסה ומקרר בתוך ירושלים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, נחמד. קבענו מוקדם בבוקר כי הייתה לו הובלה נוספת, הם איחרו בחצי שעה אבל עשו את העבודה כמו שצריך, בגלל שזה היה מוקדם בבוקר הם עשו את זה בשקט ומהר. הם גם עטפו את הדברים והגיעו מוכנים כי זו הייתה הובלה יחסית מורכבת עם מדרגות צרות ומקרר גדול שהיה צריך לפרק לו את הדלת. בהעברה נפלה להם המכונת כביסה אבל הם היו הוגנים וחיכו לראות שהיא עובדת.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
4
יחס
10
9
כללי
גירסאות
גלעד סיד, ירושלים.
משוב: 29/08/2019
תיאור השירות:
העברת מקרר ממודיעין והעברת רהיטים מירושלים ופריקה בדירה בירושלים.
חוות דעת:
ביררתי מחירים עם מובילים אחרים רבים והוא היה הכי זול בפער. הוא גם אחלה בחור עם עובדים נחמדים, הכל היה ממש מהיר וטוב ואני ממש מבסוט. אם אזדקק לשירות נוסף אחזור אליו שוב ללא ספק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נדב פורת, ירושלים.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
הובלה של תנור מבית הכרם לרחביה בירושלים.
חוות דעת:
הוא היה זמין במקום ועשה את ההובלה באופן מיידי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי שמש, ירושלים.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
הובלת מקרר בירושלים.
חוות דעת:
היה מעולה, הזיז דברים בלוח הזמנים שלו כדי להתאים לי ואפילו הקדים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מישאל קינקולקין, ירושלים.
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
הובלת מקרר לפח.
חוות דעת:
הוא היה אחלה לגמרי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מאיר כהן, ירושלים.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
הובלת מקרר בתוך ירושלים.
חוות דעת:
אושרי בחור טוב. הוא ממש נחמד, בא בדיוק בשעה שהבטיח והיה הוגן וישר במחיר. פשוט מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואל סגל, ירושלים.
משוב: 30/05/2019
תיאור השירות:
הובלה של מקרר בתוך ירושלים ופינוי של מקרר ישן.
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפק גדות, ירושלים.
משוב: 15/05/2019
תיאור השירות:
הובלה של מקרר בתוך ירושלים.
חוות דעת:
הם היו אחלה, עמדו בזמנים ועשו עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 252 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוביל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של הובלות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק