מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
קובי
ציון כללי:
9.83
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.92
זמנים 9.93
מחיר 9.71
איכות 9.84
דירוג כללי 9.83
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מתי גוטמן, רמת גן.
משוב: 10/11/2019
חוות דעת:
השירות היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מישל ויינברג, רמת גן.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
ניקוי שני מזגנים עיליים.
חוות דעת:
מקסים, מאוד מקצועי ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרים ליברמן, רמת גן.
אשרור: 26/07/2019
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני- מזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
נעזרתי והיה מעולה! הייתי מרוצה מהכל, הוא יצא בסדר גמור וכבר כשהתקשרתי הוא אמר שלא צריך להגיע והסביר לי מה לעשות וזה הסתדר. הסביר לי שצריך לשחק עם הבורר מצבים ועם המד טמפרטורות ולאן להזיז מה ונשאר איתי על הטלפון עד שאמרתי לו שזה אכן הסתדר וכל זה קרה עוד כשיש עומס על טכנאי המזגנים בגלל העונה (קיץ).
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דן מרקוביץ, גבעתיים.
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
ניסיון תיקון מזגן.
חוות דעת:
היינו מאוד מרוצים ממנו! נתן שירות טוב. הוא ניסה לעשות תיקון למזגן, התיקון לא הצליח והוא הציע לנו כל מיני חלופות. היה מאוד בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יבגני שליאכט, רמת גן.
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
ניקוי תעלות של מזגן מרכזי.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאד, מקצועי, שירותי והגיע בזמן והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ורדית סמוך, רמת גן.
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
פירוק והרכבת יחידה חיצונית של מזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
השירות היה מעולה! הכל 10 ואם היה אפשר יותר הייתי נותנת, קיבלתי שירות באופן מיידי, הוא בחן את הדברים, הגיע פעמיים ובשתי הפעמים הגיע בזמן שאמר. היה נחמד מאוד ושירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חזי מ. גבעתיים.
אשרור: 18/07/2019
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
ניקוי מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
מדובר על מיזוג מיני מרכזי שלא קרר כראוי. הזמנו בעבר בעל מקצוע שמילא גז וטען שצריך להחליף את כל המערכת . רציתי לקבל חוות דעת נוספת והזמנתי את קובי. קובי איבחן שהתקלה היא בכך שהבטריה מלוכלכת ואין זרימת אויר. ביצע ניקוי והמערכת חזרה לעבוד כראוי. טכנאי מקצועי ואמין. שרות מצוין. איבחן בצורה מדויקת את התקלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לירון ס. רמת גן.
משוב: 26/06/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן של חברת טורנדו בעל 2.5 כ"ס.
חוות דעת:
קובי היה אחלה, מעולה, הגיע בזמן, עשה אחלה עבודה, מקצועי, נחמד, הגיע בהתראה קצרה, המחיר סביר לדעתי ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יונתן ג. רמת גן.
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי.
חוות דעת:
היה מעולה! הייתי מרוצה מהזמינות, מהשירות שלו ומהמחיר. הוא באמת אחלה בחור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית לאוטרבל, רמת גן.
משוב: 15/05/2019
תיאור השירות:
בדיקה ומילוי גז במזגן עילי אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה מאוד מסביר וגם נחמד, אדיב ומקצועי. הזמנו אותו כי המזגן טיפטף (כשהוא הגיע המזגן כמובן לא טפטף), והוא בדק מה התקלה באופן יסודי, עבד הרבה זמן ופירק חלקים מהמזגן. בסופו של דבר הוא מילא גז ועשה כמה דברים ועכשיו המזגן כבר לא מטפטף.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 251 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק