מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שמעון
ציון כללי:
9.93
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.93
מחיר 9.87
איכות 9.93
דירוג כללי 9.93
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
בן לר, נתניה.
משוב: 20/05/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור ביוב באסלה.
חוות דעת:
שמעון היה מעולה, בא מהר ופתר את הבעיה. לא דרש ישר את הכסף אלא רק אחרי שנראה שהתיקון באמת עזר. לקח מחיר בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מיכל ש. נתניה.
משוב: 20/05/2020
תיאור השירות:
איטום נזילה סביב אמבטיה ותיקון צנרת בסביבת באסלה
חוות דעת:
בעלי היה איתו ואמר שהוא עשה עבודה מהממת! הוא היה דייקן ואמין מאוד, מקצועי והוגן. הוא הגיע בזמן והיה הוגן גם במחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל שץ, נתניה.
משוב: 01/04/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בדוד חשמל.
חוות דעת:
שמעון היה מצוין! היה מקצועי, לקח מחיר טוב על העבודה והגיע מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי ארי, נתניה.
אשרור: 18/03/2020
משוב: 18/01/2020
תיאור השירות:
תיקון נקודת קופסת חיבורים של ביוב שהייתה גורמת לרטיבויות בעת גשמים.
חוות דעת:
שמעון אחד האנשים המקצועיים שפגשתי. בחור אמין, עומד בזמנים ושומר על קשר טלפוני לאורך כל הדרך. אין בעלי מקצוע כאלה! המחיר שהוא דרש היה ממש ממש הוגן ובעל מקצוע שהגיע לפניו נתן הצעה של פי 2.5 יותר ממה ששמעון ביקש. בנוסף הוא תיקן עוד בעיות ככה "על הדרך" כשהוא ראה אותם למרות שאלו לא היו קשורות לשם התקלה שהזמנתי אותו. שמעון תודה רבה לך אתה בן אדם ואיש מקצוע מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ציון סאסי, נתניה.
משוב: 06/03/2020
תיאור השירות:
טיפול בתקלה בשעון מים.
חוות דעת:
מדהים, אין דברים כאלה, מחיר, עדינות ומקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יבגני קזינץ, נתניה.
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
הגברת זרם מים בברז.
חוות דעת:
היה לנו זרם חלש במקלחת והוא תיקן את זה וניקה את הפילטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קרין רביב, נתניה.
משוב: 19/01/2020
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דב בוניס, נתניה.
משוב: 09/01/2020
תיאור השירות:
איתור ותיקון נזילה.
חוות דעת:
היה מצוין! הייתי נותן לו 20 בכל הפרמטרים,שירות אדיב, אמין, מדויק, והעבודה עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל חברוני, נתניה.
משוב: 07/01/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז.
חוות דעת:
הוא היה אצלי והיה ממש אחלה, המחיר היה סביר, הוא היה הוגן ואדיב. העבודה לא הייתה כל כך רצינית אבל הכל נעשה בצורה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירה סער, נתניה.
משוב: 01/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במרפסת.
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע בזמן (אפילו הקדים) וגבה פחות ממה שציין בטלפון. אפילו ניקה את המרפסת ושטף אותה מהלכלוך והמים. אנחנו מאוד מרוצים מהשירות שקיבלנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 472 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק