מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דני
ציון כללי:
9.77
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.85
זמנים 9.73
מחיר 9.60
איכות 9.81
דירוג כללי 9.77
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עדי גרינברג, תל אביב.
משוב: 03/06/2019
תיאור השירות:
תיקון של אינטרקום והתקנת קודן בבניין משותף.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה. דני היה מקצועי מאוד, הגיע בזמן, עשה בדיקה יסודית ונתן אופציות בחירה של תיקון או החלפה לפי עלות. המחיר היה הוגן. הוא הסביר בדיוק מה הבעיה, פירט אילו חלקים לא עובדים ומה כן עובד וכיצד הוא מתקן. ממליצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניה ל. תל אביב.
משוב: 02/05/2019
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מומו אביטל, תל אביב.
משוב: 24/04/2019
תיאור השירות:
חיבור חוטי תקשורת באינטרקום.
חוות דעת:
דני היה בסדר גמור. המחיר לדעתי היה קצת יקר אבל מה שחשוב זה שהבעיה נפתרה. הוא היה נחמד, הגיע אליי תוך שעה ובא עם כל הכלים של המעבדה איתו, רואים שהוא בא לעבוד ונורא אהבתי את זה. הכל היה ממש סבבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן פישר, תל אביב.
משוב: 21/04/2019
תיאור השירות:
תיקן לוח מקשים.
חוות דעת:
היה מצויין! אני מאד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברנרד דיצק, תל אביב.
אשרור: 25/03/2019
משוב: 16/09/2018
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום.
חוות דעת:
היה בסדר ומקצועי אך איחר.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
7
יחס
8
9
כללי
גירסאות
ניר חיים, תל אביב.
משוב: 04/03/2019
תיאור השירות:
החלפת אינטרקום וקודן בכניסה לבניין.
חוות דעת:
מהמם! דני מקצועי ואדיב מאוד. אני מרוצה מהזמינות, מהשירות ומהיחס שלו. הוא ממש שירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי ב. תל אביב.
משוב: 21/02/2019
תיאור השירות:
איתור מקור תקלה.
חוות דעת:
אחלה שירות! הוא הגיע אבל בסופו של דבר התברר שהבעיה הייתה של חשמלאי. הוא עזר לי למצוא חשמלאי והיה נחמד מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב דואר, תל אביב.
משוב: 19/02/2019
תיאור השירות:
תיקון והחלפת אינטרקום כניסה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, בא בפעם הראשונה לראות את הבעיה, ולאחר מכן הגיע שוב וסגר מעגל. הייתה לו תקלה קטנה אצל לקוח אחר אבל הוא התקשר להודיע שהוא מתעכב, אז הכל באמת היה טוב.
איכות
10
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אולגה כהן, תל אביב.
משוב: 19/02/2019
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום ביתי.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל ה. תל אביב.
משוב: 12/02/2019
תיאור השירות:
תיקון של שני מערכות אינטרקום בבית.
חוות דעת:
סופר מקצועי, מחיר מעולה, ממש אדם נעים ואיש מקצוע מושלם. תודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 275 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי אזעקות ומצלמות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים והתקנות אזעקות ומצלמות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק