מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איליה
ציון כללי:
9.38
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.45
זמנים 9.64
מחיר 9.12
איכות 9.47
דירוג כללי 9.38
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
איל שלם, חיפה.
משוב: 19/08/2018
תיאור השירות:
הובלת מקרר בתוך חיפה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, לא עמד בזמנים שקבענו ואיחר אבל עשה עבודה טובה והוביל באחריות ובלי פגיעה במוצר.
איכות
9
מחיר
6
זמנים
4
יחס
9
8
כללי
גירסאות
סגור
ליאור שביט הרמן, חיפה.
משוב: 16/08/2018
תיאור השירות:
הובלה של מקרר גדול.
חוות דעת:
בחור טוב ונחמד. אחרי הסדרה של אי הבנה הביא את המקרר. המחיר שלו היה הכי טוב מבין מספר אנשי מקצוע. הקדים בזמנים, ונתן שירות טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שושי קורץ, חיפה.
אשרור: 07/08/2018
משוב: 14/01/2018
תיאור השירות:
הובלה של דירת שלושה חדרים מחיפה לקריות. ההובלה כללה פירוק והרכבה של שולחן, ספרייה, מקרר ומיטה זוגית.
חוות דעת:
היו ארבעה אנשים שעבדו במהירות וביעילות. הם נענו לכל בקשה שלי והניחו את החפצים במקום שכיוונתי אליו. בסיום ההובלה הם חיברו את מכונת הכביסה והמדיח למקומם. הם היו אדיבים, קשובים ומנומסים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
נטלי אגול, חיפה.
משוב: 15/05/2018
תיאור השירות:
הובלה של דירת 4 חדרים בתוך קרית אתא + הובלת מקרר מקרית אתא לחיפה.
חוות דעת:
הם היו ממש אחלה, הגיעו בזמן, עטפו את כל הרהיטים, תקתקו את העבודה והיו חבל על הזמן, אנחנו ממש מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל פיינגולד, חיפה.
משוב: 04/03/2018
תיאור השירות:
הובלת מקרר מחיפה לקריית מוצקין ופינוי מקרר ישן.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, נחמד ומקצועי. אני בהחלט ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביעד ו. חיפה.
משוב: 07/11/2017
תיאור השירות:
הובלת ספות, מקרר, מדיח כלים ופריטים נוספים בתוך חיפה שכללה פירוק והרכבת מקרר.
חוות דעת:
לא הוא בעצמו הגיע אלא מישהו שהוא הפנה אליו. מבחינה מקצועית הוא היה טוב, עשה עבודה טובה והיה זמין. הוא עשה עבודה יפה מאוד עם המקרר, פירק אותו כמו שצריך. אבל מבחינת מחירים היה גרוע בעיניי, אמר מחיר אחד ובהמשך דרש בערך 40% יותר.
איכות
8
מחיר
5
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
יאיר מ. חיפה.
משוב: 02/01/2017
תיאור השירות:
הכנסת מכונת כביסה חדשה ומקרר למקום עם גישה קשה.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רות עצמון, חיפה.
משוב: 29/11/2016
תיאור השירות:
הובלת מקרר בתוך חיפה.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן שקבענו והיה מאוד מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יורי קפוסטין, חיפה.
משוב: 27/09/2016
תיאור השירות:
הובלת מקרר בתוך חיפה.
חוות דעת:
הוא שלח בחור שנתן לי שירות מעולה ועזר לי אחר כך להרכיב את המקרר. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שוקי שנער, יגור.
משוב: 04/09/2016
תיאור השירות:
הובלה של דירה של שני חדרים בתוך יגור כולל פירוק דלתות של מקרר וכולל עטיפה של מזרן זוגי בניילון וציפוי המקרר בזמן ההובלה.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה. הם היו מצוינים בכל ההיבטים. הגיעו בזמן, לפי המועד שתיאמו ויזמו את התיאום הסופי כדי לודא את הזמן. הם עשו עבודה מצוינת, מהירה, יעילה וזהירה. הם היו ממש על הכיפאק, מעל ומעבר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 221 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוביל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של הובלות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק