מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ליאור
ציון כללי:
9.39
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.40
זמנים 9.70
מחיר 9.43
איכות 9.45
דירוג כללי 9.39
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ירון בן שושן, נס ציונה.
משוב: 22/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי שכלל החלפת כרטיס פיקוד.
חוות דעת:
היה מצוין! הסביר בדיוק את האפשרויות והעלויות ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
לאון גולדפלד, רחובות.
אשרור: 05/12/2019
משוב: 22/08/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תיקון מזגן מרכזי אינוורטר.
חוות דעת:
לליאור מגיע את כל הפירגון שבעולם! התקשרתי אליו כדי לקבל עזרה בקשר למזגן שלי. דיברתי איתו ארבע פעמים בטלפון, כל פעם ביקש שאעשה משהו אחר כדי שנבדוק מה התקלה. הדריך אותי איך לבדוק איזה נורות דולקות ועשינו ניסיונות לאחר כיבוי השלטר ועוד כמה דברים. הוא עלה על התקלה ואמר שיכול להיות שזה תחת האחריות שיש לי בחברה שממנה קניתי את המזגן כך שגם חסך לי את התשלום על כך כל התיקון. השקיע המון מהזמן שלו ובזכותו הבנתי מה אני צריך לעשות בסופו של דבר. על העזרה שנתן לי לא גבה כסף ואני ממש מודה לו!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אברהם ששון, רחובות.
אשרור: 05/12/2019
משוב: 03/10/2019
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני עבור תיקון נזילה במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא כיוון אותי בטלפון כיצד לשאוף מהצינור את הגורם לסתימה וכך פתר לי את הבעיה. הוא נשמע לי מקצועי מאוד, אני מרוצה ממנו.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסנת בלאו, רחובות.
משוב: 11/11/2019
תיאור השירות:
תיקון סתימה במזגן מרכזי.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מקצועי והגיע בזמן שקבענו, בחור רציני, פתר את הבעיה והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד ר. רחובות.
אשרור: 27/10/2019
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע מזגן מיני מרכזי, ניקוי מזגן ומילוי גז.
חוות דעת:
שירות ואיכות מעולים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מתן שרעבי, מזכרת בתיה.
אשרור: 23/10/2019
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
החלפת 2 חיישנים במזגן רגיל חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה עשר! הוא אחלה בנאדם, הגיע בזמן ועשה עבודה מצוינת. לפני שהיגע שאל על התקלה ובדק שהוא יודע ויכול לטפל בה. באמת אמין. נחמד. ומקצועי. תענוג :).
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון רם, רחובות.
אשרור: 15/10/2019
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי מקצר ע"י החלפת קבל.
חוות דעת:
היה מעולה! הפגין מקצועיות רבה, ייעץ בנושאים נוספים הקשורים לתפעול המזגן ותחזוקתו. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבינועם חג'בי, קרית עקרון.
משוב: 05/09/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל.
חוות דעת:
היה מעולה!איתר את התקלה במהירות ובצורה מדוייקת והמחיר סביר ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
‫אלון סלמה, נס ציונה.
משוב: 02/09/2019
תיאור השירות:
ניקוי עמוק למזגן מיני מרכזי של חברת טורנדו.
חוות דעת:
הוא היה כמו שכתוב עליו באתר, היה אחלה! הוא מקצועי, חברהמן בגישה שלו ועושה דברים מעל ומעבר. הוא השאיר רושם באמת טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור הלפרין, רחובות.
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן שלא עובד.
חוות דעת:
היה נחמד מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 341 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק