מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
טל
ציון כללי:
9.76
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.90
מחיר 9.54
איכות 9.69
דירוג כללי 9.76
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רננה ויליאן, חיפה.
משוב: 13/10/2019
תיאור השירות:
הובלה של דירה בת שני חדרים בתוך חיפה.
חוות דעת:
הם היו נעימים, ביצעו את העבודה בצורה טובה והיו יעילים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
גל ז. חיפה.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
שירותי סבלות.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון דרשן, חיפה.
משוב: 02/09/2019
תיאור השירות:
הובלת דירה קטנה בתוך חיפה.
חוות דעת:
שירות מהמם, הוא בא לקראתי מבחינת התזמון של ההובלה למרות שהעדיף יום אחר, הוא מאוד נעים בהתנהגות שלו, עשו עבודה יעילה, בזריזות ובאדיבות רבה, לא ביקש שום דבר מעבר למה שסיכמנו למרות שההובלה הייתה קשה והצוות מקסים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לאה שפיגלמן, חיפה.
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
הובלה של דירה בת 2 חדרים מתל אביב לחיפה.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, הם היו ממש נחמדים, מקסימים ואדיבים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלום רוזנברג, חיפה.
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
הובלה של דירת 3 חדרים בתוך חיפה.
חוות דעת:
אחלה שירות, הוא עשה עבודה מאוד מקצועית ועמד בזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זאביק צור, חיפה.
משוב: 26/07/2019
תיאור השירות:
הובלה של דירה בת 4 חדרים מחיפה לבאר טוביה.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, הם הגיעו בזמן ותקתקו את ההעמסה. הנסיעה הייתה ארוכה כ150 ק"מ, הם הכניסו את הציוד בהצלחה למרות שהכניסה לדירה לא הייתה הכי נוחה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רויטל נ. חיפה.
משוב: 25/06/2019
תיאור השירות:
הובלה של חצי דירה בתוך חיפה, כולל פירוק והרכבה של שתי מיטות.
חוות דעת:
הוא היה בסדר יחסית. עמד בלוחות זמנים והגיע בדיוק בזמן. אחת המיטות נשברה והוא טען שזה לא באשמתו. מעבר לזה היה בסך הכל בסדר.
איכות
6
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
שילה שריג, חיפה.
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
הובלת דירה בת שלושה חדרים בחיפה.
חוות דעת:
התרשמתי מהיחס הטוב של טל, הלך לקראת, נתן תחושה נעימה, רצה לתת מעבר, מאוד הוגן, נשבר ארגז עם כלי זכוכית והוא חשב שנשבר רק כלי אחד וכשפתחתי הכל היה שבור, התקשרתי לעדכן אותו ואמר שיפצה אותי על כך, הוא היה ממש בסדר ואני מרוצה ממנו בסך הכל.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
שי מור, חיפה.
משוב: 26/03/2019
תיאור השירות:
הובלה של דירה בת 3 חדרים בתוך חיפה.
חוות דעת:
הוא היה נעים ושירותי, הגיע בזמן, לא היו הפתעות בדרך ולא היו בקשות חדשות, הכל התנהל בצורה תקינה ומקצועית, פשוט כיף לעבוד עם בן אדם כזה, אני ממליץ עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל וונדר, חיפה.
משוב: 11/11/2018
תיאור השירות:
הובלת תכולה של מספר חדרים, מחיפה לתל אביב כולל עצירה נוספת בתוך תל אביב.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. היה מקצועי ובסך הכל הייתי מרוצה, הרגשתי שהוא קצת ממהר ומנסה לסיים את העבודה, מה שקצת הלחיץ אותי. אבל כשהערתי לו על זה הוא השתדל והיה מאוד נחמד וחביב. עשה עבודה טובה ואני ממליצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 115 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוביל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של הובלות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק