מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבי
ציון כללי:
9.64
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.78
זמנים 9.84
מחיר 9.43
איכות 9.57
דירוג כללי 9.64
התפלגות

מחושב על 91 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אשרי סבג, רמת גן.
משוב: 06/03/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה בתעלה חיצונית של מזגן מרכזי.
חוות דעת:
אני מרוצה ממנו, הייתי נותן לו על הכל עשר כולל במחיר. ממש על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
זיוה פינסי, רמת גן.
משוב: 28/01/2018
תיאור השירות:
התקנת מזגן רגיל של חברת פמילי.
חוות דעת:
הוא היה נחמד, מקצועי ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר זלצברג, צור הדסה.
אשרור: 15/03/2020
משוב: 15/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן גדול של טורנדו שכלל החלפת שני מאיצים.
חוות דעת:
הגיע בזמן שקבענו. חזר בהמשך היום עם החלפים לאחר שזיהה את התקלה. קבלתי רושם שהוא מקצועי ויודע את העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי טרנר, אפרת.
משוב: 10/02/2020
חוות דעת:
הגיע בזמן כמו שתיאמנו, מצא את הבעיה בצורה מהירה והזמין את החלק שהיה צריך להחליף. היה נעים ואדיב - בחור על הכיפאק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי גרנדיבול, בית שמש.
אשרור: 09/12/2019
משוב: 21/05/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לתיקון מזגן עילי.
חוות דעת:
הייתה נזילה מהמזגן ואבי הדריך אותי טלפונית איך לפתור אותה. הוא הסביר לי איפה לפתוח את המזגן ואמר להרתיח מים ולשפוך אותם שם, זה כנראה ניקה ושטף את מה שגרם לנזילה כי הבעיה נפתרה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרים ר. בית שמש.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 09/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במזגן מיני מרכזי דולף וכן הוספת מעט גז שהיה חסר.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! חזר אלי מהר והגיע עוד באותו יום, עבד מאוד יסודי והיה סבלן וענה על כל השאלות במקצועיות ובלבביות. למחרת התקשר לשאול אם הכל בסדר ואם הנזילה לא חזרה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוריאל גדז, ירושלים.
אשרור: 02/10/2019
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן 1 כ"ס.
חוות דעת:
שירות נעים מקצועי וסבלני. אבי עשה עבודה ממש טובה. אפילו שהיו כמה אתגרים בדרך אבי היה סבלני ואנושי. אני ממליץ עליו ממש בחום. הפעמים שאתה מבין איזה כיף זה שיש דרך להגיע לבעלי מקצוע כאלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישי שני, אפרת.
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן רגיל של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! השירות, האמינות, המחיר- הייתי מדרג אותו בזה אפילו 11 אם היה אפשר. אנחנו מאוד מרוצים, באמת אין עליו. הוא בחור מקצועי ונחמד מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פנחס עטר, בית שמש.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן 2.5 כוח סוס חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא אדם אמין ומתקין טוב. יש לו יחס אנושי טוב, הגיע בזמן ועשה מה שהיה צריך לעשות.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
גירסאות
עוזי זהר, בית שמש.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן כולל מילוי גז במזגן מיני מרכזי של חברת טורנדו.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 91 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק