מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבי
ציון כללי:
9.62
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.77
זמנים 9.83
מחיר 9.41
איכות 9.55
דירוג כללי 9.62
התפלגות

מחושב על 88 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אשרי סבג, רמת גן.
משוב: 06/03/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה בתעלה חיצונית של מזגן מרכזי.
חוות דעת:
אני מרוצה ממנו, הייתי נותן לו על הכל עשר כולל במחיר. ממש על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דני פינקל, אפרת.
משוב: 01/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
התקין ועשה הכל בסדר. אני ממליץ עליו.
9
כללי
גירסאות
אלון א. תקוע.
אשרור: 28/11/2017
משוב: 21/08/2017
תיאור השירות:
התקנת מזגן רגיל של חברת תדיראן, 3.5 כוח סוס.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, ממש טוב! מקצועי, נחמד, ממש לעניין. גם המחיר היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברוך פ. נוקדים.
משוב: 02/04/2017
תיאור השירות:
התקנת מזגן רגיל של חברת תדיראן, 2.5 כוח סוס.
חוות דעת:
הוא היה נחמד, המקצועיות בסדר, השאיר הרבה לכלוך ועשה עבודה לא אסתטית כל כך בעיניי. הוא גם לא עדכן מראש על מחירים של תוספות אפשריות, למשל אם הצינור יותר ארוך.
איכות
6
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
6
כללי
גירסאות
אסף בר-לב, אפרת.
אשרור: 24/01/2017
משוב: 20/11/2016
תיאור השירות:
התקנת 2 מזגנים עיליים.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא הגיע תוך 20 דקות מהרגע שדיברתי איתו. הוא היה מוכן להתחיל את העבודה למחרת. סגרנו על מחיר טוב, הוא ביצע עבודה טובה והשאיר נקי ומסודר. אשתי מרוצה וזה מה שחשוב :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עפרה כ. נווה דניאל.
אשרור: 08/11/2016
משוב: 30/08/2016
חוות דעת:
10 מכל הבחינות :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני אוברמן, אפרת.
אשרור: 30/08/2016
משוב: 25/05/2016
תיאור השירות:
יעוץ בנוגע לתיקון מזגן רגיל אינוורטר של אלקטרה, 1.5 כוח סוס, שלא נכנס למצב של קירור.
חוות דעת:
הוא הגיע לבדוק את המזגן ונתן לי טיפ שעזר לי לפתור את הבעיה. המזגן לא נכנס למצב של קירור, הוא אמר לי קודם כל לנסות להפסיק את הכוח לכמה זמן ולהדליק מחדש. הדלקתי שוב עם השלט והמזגן חזר לפעולה. טכנאי אחר אמר שאני צריך להחליף את הכרטיס בעלות של כמעט אלף שח והוא לא גבה שקל.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי אלבז, אפרת.
משוב: 05/08/2016
תיאור השירות:
התקנת מזגן רגיל של פמילי, 2 כוח סוס, כולל תוספת של 9 מטר לצנרת.
חוות דעת:
הוא עבד יפה. היה נחמד, הגיע בזמן. מאוד נעים לעבוד איתו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל מינס, תקוע.
משוב: 05/05/2016
תיאור השירות:
התקנה של שישה מזגנים עיליים: שלוש מזגנים של 1 כוח סוס, שניים של 1.5 כוח סוס ועוד מזגן אחד של שתי כוח סוס. בנוסף התקנת מזגן מיני מרכזי 6 כוח סוס של חברות אלקטרה ותדיראן.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא עמד בזמנים והיה נחמד והוגן.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דב ק. תקוע.
משוב: 14/02/2016
תיאור השירות:
התקנת ארבעה מזגנים של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה והכל היה בסדר, המזגנים עובדים כמו שצריך. מגיע לו הוא היה אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 88 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק