מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבי
ציון כללי:
9.62
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.77
זמנים 9.83
מחיר 9.41
איכות 9.55
דירוג כללי 9.62
התפלגות

מחושב על 88 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
דני אוברמן, אפרת.
אשרור: 30/08/2016
משוב: 25/05/2016
תיאור השירות:
יעוץ בנוגע לתיקון מזגן רגיל אינוורטר של אלקטרה, 1.5 כוח סוס, שלא נכנס למצב של קירור.
חוות דעת:
הוא הגיע לבדוק את המזגן ונתן לי טיפ שעזר לי לפתור את הבעיה. המזגן לא נכנס למצב של קירור, הוא אמר לי קודם כל לנסות להפסיק את הכוח לכמה זמן ולהדליק מחדש. הדלקתי שוב עם השלט והמזגן חזר לפעולה. טכנאי אחר אמר שאני צריך להחליף את הכרטיס בעלות של כמעט אלף שח והוא לא גבה שקל.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אביחי ט. אלעזר.
משוב: 05/08/2015
תיאור השירות:
תיקון נזילה, בדיקת צנרת ומילוי גז במזגן עילי של חברת אלקו.
חוות דעת:
הוא בן אדם ממש מדהים. הוא ישר, שקט ונתן לנו תחושה מדהימה. הוא היה זמין במידי, עשה הכל במקצועיות,מצא את הבעיה בשניות ואפילו בא לקרתנו במחיר. פגשתי הרבה אנשי מקצוע אבל לא בן אדם כזה. באמת איש טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון ברקאי, תעוז.
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
תיקון התקנת מזגן ומילוי גז במזגן עילי קטן, 1 כוח סוס של חברת טורנדו.
חוות דעת:
אחלה שירות אני ממליץ עליו. היה מקצועי והגיע בזמן. הוא סמך עלי שאעביר לו תשלום ויצא לפני שהעברתי. כמובן שהעברתי לו מיד אחרי אבל הוא נתן בי אמון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי גרנדיבול, בית שמש.
משוב: 21/05/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לתיקון מזגן עילי.
חוות דעת:
הייתה נזילה מהמזגן ואבי הדריך אותי טלפונית איך לפתור אותה. הוא הסביר לי איפה לפתוח את המזגן ואמר להרתיח מים ולשפוך אותם שם, זה כנראה ניקה ושטף את מה שגרם לנזילה כי הבעיה נפתרה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיר כהן, צפרירים.
משוב: 02/07/2018
תיאור השירות:
תיקון קבל במזגן מסוג LG.
חוות דעת:
הוא נהדר! מאד מקצועי ונחמד. עוד לפני שהתקשרתי הוא הגיע, מהירות שיא.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריאל פאול, צור הדסה.
משוב: 27/05/2018
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
אחרי הביקור המזגן התקלקל לי שוב לאחר 3 חודשים.
איכות
6
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
7
כללי
גירסאות
אשרי סבג, רמת גן.
משוב: 06/03/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה בתעלה חיצונית של מזגן מרכזי.
חוות דעת:
אני מרוצה ממנו, הייתי נותן לו על הכל עשר כולל במחיר. ממש על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר ברשדה, צור הדסה.
משוב: 04/02/2018
תיאור השירות:
מילוי גז ותיקון של חיבור המזגן לחשמל.
חוות דעת:
הוא היה מקסים ועשה יופי של עבודה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אופיר חזן, בית שמש.
משוב: 01/10/2017
תיאור השירות:
תיקון דליפה במזגן עילי.
חוות דעת:
הוא בחור מצוין.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יהודה אנזל, צור הדסה.
משוב: 30/08/2017
תיאור השירות:
תיקון מזגן של חברת אלקטרה 3.5 כ''ס.
חוות דעת:
השירות היה עשר. הוא היה מקצועי והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 88 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק