מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אריה
ציון כללי:
9.72
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.78
זמנים 9.68
מחיר 9.80
איכות 9.76
דירוג כללי 9.72
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נילי גבאי, ירושלים.
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
התקנת שעון שבת לתאורה ושעון שבת למזגן.
חוות דעת:
היה שירות טוב מאוד. אריה היה באמת מקצועי, אמין, דייקן בזמנים ונותן הסברים. אך היה דבר שלא מצא חן בעיניי. בעקבות תקלה מסובכת שהתעוררה במהלך ההתקנה, הוא הציע לנו פתרונות אחרים. במהלכם הוא פתח את השקע של המפסק וסגר אותו בחזרה, ונוצר ממנו חור קטן, אריה העביר את האחריות לסתום את החור לבעל מקצוע אחר שהיה במקום. אני חושבת שאם עשית חור אתה גם אמור לסגור אותו.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אמיר דהרי, ירושלים.
משוב: 03/06/2019
תיאור השירות:
התקנת הארקה בכל הדירה.
חוות דעת:
היה מקצועי ואמין, עשה בדיוק מה שאמר שיעשה, ולא המציא בעיות נוספות. ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביאל פז, ירושלים.
משוב: 28/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מספר נקודות חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מדהים! מאוד מקצועי ויעיל.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מילה ליוינזון, ירושלים.
משוב: 12/05/2019
תיאור השירות:
עזרה טלפונית בתיקון שקע חשמל.
חוות דעת:
הוא עזר לי מאוד! הוא הסביר לי בטלפון בדיוק איך לתקן ומה לעשות. עבדנו ביחד והוא אמר לי בדיוק על איזה כפתורים ללחוץ ולאן ללכת ומה להפעיל. אני בעצמי אפילו לא מבינה איך הכל עבד בסוף אבל הכל הצליח. יצאתי מאוד מרוצה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי ג'ינו, ירושלים.
משוב: 12/05/2019
תיאור השירות:
תיקון בארון חשמל ונטרול שקעים.
חוות דעת:
אריה היה בסדר גמור, הגיע ואמר שהעבודה של נטרול השקעים זו עבודה גדולה משחשבתי אז החלטתי לוותר. עשה תיקון בארון החשמל וגבה תשלום סמלי עבור זה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יעל שרון היערי, ירושלים.
אשרור: 21/04/2019
משוב: 07/03/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תיקון מתג של דוד חשמל.
חוות דעת:
אריה עזר לנו טלפונית והיה מאוד נחמד, סבלני ואדיב. הייתה לנו בעיה במתג של הדוד חשמל, הוא כיוון אותנו בדיוק איך להחליף אותו ומה לעשות ופתר לנו את הבעיה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ב ב, ירושלים.
אשרור: 17/04/2019
משוב: 13/02/2019
תיאור השירות:
ייעוץ לגבי תיקון דוד חשמל.
חוות דעת:
היחס והשירות היו טובים, הגיע בזמן, בחור מאוד אדיב.
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ורד עזרא, ירושלים.
אשרור: 08/04/2019
משוב: 06/02/2019
חוות דעת:
היה ממש מצוין! אריה הגיע איתר את התקלה ,ופתר אותה במהירות בצורה מיקצועית. בנוסף גבה מחיר הוגן. אמשיך להשתמש בשירותיו בעתיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלי פוטרמן, ירושלים.
משוב: 31/03/2019
תיאור השירות:
בדיקה ותיקון מאוורר תקרה.
חוות דעת:
בסוף התברר שרק החוט השתחרר, הוא היה בסדר, לקח רק על ביקור ואמר מראש שזה מה שהוא ייקח.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
הדס ר. ירושלים.
אשרור: 27/03/2019
משוב: 30/01/2019
חוות דעת:
היה מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 124 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק