מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מיכאל
ציון כללי:
9.57
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.71
זמנים 9.57
מחיר 9.42
איכות 9.61
דירוג כללי 9.57
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ישראל גל, יבנה.
משוב: 03/11/2019
תיאור השירות:
החלפת פלאנג' בדוד.
חוות דעת:
מיכאל היה עסוק, לכן שלח את אבא שלו. היה נחמד מאד ולמרות שהיה יום שישי בצהרים טיפל עד הסוף לשביעות רצוני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
גיא נ. נס ציונה.
משוב: 27/10/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד של כרומגן 150 ליטר שכלל החלפת גוף החימום, החלפת ברז מיקסר ומסנן אבנית.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זאב קנדה, רחובות.
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש בגודל 150 ליטר מחברת נימרוד.
חוות דעת:
מיכאל נתן לי הצעה מחיר מסוימת בטלפון, אך כשאחותי התקשרה הוא נתן לה הצעת מחיר גבוהה יותר וטען שזהו הדוד הכי טוב בשוק כביכול. הייתי מצפה ממנו לקצת יותר אמינות, בעקבות עניין העלות, לא התרשמתי ממנו כל כך ואני לא מעוניין להעזר בשירותיו בהמשך.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
8
יחס
8
7
כללי
גירסאות
שי אזולאי, נס ציונה.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש לא תקין.
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמיר פרידמן, רחובות.
משוב: 11/04/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום ומאיץ בדוד חשמל בדירה.
חוות דעת:
מיכאל היה מעולה, התחיל לתת לי יעוץ טלפוני, הדריך אותי ושלא הסדרתי הוא הגיע בהתראה מאוד קצרה ביום שישי ועזר לי, נחמד, הוגן, עשה עבודה טובה ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איליה וינברג, רחובות.
אשרור: 25/02/2019
משוב: 27/12/2018
תיאור השירות:
בדיקת דוד ותיקון מתג חשמל.
חוות דעת:
הכל עשר! בהתחלה חשדנו שהבעיה הייתה בגוף חימום בדוד, אבל הוא הגיע ואיתר את התקלה שהייתה בעיה במתג חשמלי. הוא הגיע באיחור בגלל הפקקים אבל אין לי טענות כלפיו על זה כי העבודה שביצע הייתה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פיני סביון, נס ציונה.
משוב: 19/02/2019
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עינת ל. באר יעקב.
משוב: 30/04/2018
תיאור השירות:
תיקון דוד חשמל שכלל החלפת גוף חימום, תרמוסטט וניקוי אבנית.
חוות דעת:
שירות מצוין. הגיע בהתראה קצרה בפסח בערב וזה לא מובן מאליו. הסביר מה היה העניין. הוא מקצועי, פתר את הבעיה מהר ולעניין. אני מאוד מרוצה ואזמין אותו שוב בטוח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רפי חיימוביץ', נטעים.
משוב: 16/07/2017
תיאור השירות:
התקנה של דוד 200 ליטר.
חוות דעת:
הוא מקצועי, מהיר, אדיב והוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
ישראל פאר, רחובות.
אשרור: 20/06/2017
משוב: 12/03/2017
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש של חברת כרומגן 100 ליטר והתקנת דוד שמש של חבתרת כרומגן 150 ליטר.
חוות דעת:
הם היו מצוינים. עמדו בזמנים ועשו עבודה נקיה וטובה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 149 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק