מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מיכאל
ציון כללי:
9.57
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.73
זמנים 9.60
מחיר 9.47
איכות 9.61
דירוג כללי 9.57
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
תמיר פרידמן, רחובות.
משוב: 11/04/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום ומאיץ בדוד חשמל בדירה.
חוות דעת:
מיכאל היה מעולה, התחיל לתת לי יעוץ טלפוני, הדריך אותי ושלא הסדרתי הוא הגיע בהתראה מאוד קצרה ביום שישי ועזר לי, נחמד, הוגן, עשה עבודה טובה ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
איליה וינברג, רחובות.
אשרור: 25/02/2019
משוב: 27/12/2018
תיאור השירות:
בדיקת דוד ותיקון מתג חשמל.
חוות דעת:
הכל עשר! בהתחלה חשדנו שהבעיה הייתה בגוף חימום בדוד, אבל הוא הגיע ואיתר את התקלה שהייתה בעיה במתג חשמלי. הוא הגיע באיחור בגלל הפקקים אבל אין לי טענות כלפיו על זה כי העבודה שביצע הייתה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פיני סביון, נס ציונה.
משוב: 19/02/2019
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עינת ל. באר יעקב.
משוב: 30/04/2018
תיאור השירות:
תיקון דוד חשמל שכלל החלפת גוף חימום, תרמוסטט וניקוי אבנית.
חוות דעת:
שירות מצוין. הגיע בהתראה קצרה בפסח בערב וזה לא מובן מאליו. הסביר מה היה העניין. הוא מקצועי, פתר את הבעיה מהר ולעניין. אני מאוד מרוצה ואזמין אותו שוב בטוח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רפי חיימוביץ', נטעים.
משוב: 16/07/2017
תיאור השירות:
התקנה של דוד 200 ליטר.
חוות דעת:
הוא מקצועי, מהיר, אדיב והוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
ישראל פאר, רחובות.
אשרור: 20/06/2017
משוב: 12/03/2017
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש של חברת כרומגן 100 ליטר והתקנת דוד שמש של חבתרת כרומגן 150 ליטר.
חוות דעת:
הם היו מצוינים. עמדו בזמנים ועשו עבודה נקיה וטובה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מני אייזנך, מזכרת בתיה.
משוב: 25/05/2017
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה בסדר ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנג'לה דוקטורמן, נס ציונה.
משוב: 01/01/2017
חוות דעת:
היה מעולה! הגיע בזמן שנקבע, עשה עבודה מקצועית, איתר מיידית את הבעיה ותיקן אותה. לאחר מכן היתה לי שאלה, חשבתי שעדיין יש לי בעיה, תוך שעה חזר פיזית, בדק שוב. תודה על השירות!!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוזי לוונשטיין, רחובות.
משוב: 08/09/2016
תיאור השירות:
תיקון נזילה בדוד שמש שכלל החלפת צינור.
חוות דעת:
הייתי לי נזילה בדוד וכבר חששתי שמדובר בתקלה רצינית שתוציא ממני כמה אלפי שקלים. בסוף הוא עלה על התקלה ממש מהר- היה חור ממש קטן בצינור והוא תיקן את זה. לא פשוט להגיע בבית שלי לדוד כי על גג רעפים, הוא עלה, עבד קשה ובסוף הופתעתי מהסכום שהוא גבה ממני מרוב שזה היה מעט. בנוסף הוא גם נחמד, חביב ודייקן בזמנים, מגיע לו ציון 100. אין ספק שאפנה אליו שוב במידה ואצטרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מני יפת, נס ציונה.
אשרור: 03/05/2016
משוב: 29/02/2016
תיאור השירות:
בדיקת דוד.
חוות דעת:
אני מאוד לא מרוצה ממנו. הדוד הקפיץ את הפחת והפסיק לחמם. הוא ראה שהייתה דליפה מהדוד על התרמוסטט ועל מערכת בקרת הדוד. הוא הוציא את התרמוסטט ואמר שלא מסוגל לטפל בזה. הוא לא גבה תשלום על הביקור אך השאיר את התרמוסטט בחוץ והלך, וכמה דקות מאוחר יותר התחילו לנזול מים מהחור. מעבר לכך, קבעתי איתו בשעה מסוימת. בבוקר אמר שיבוא מאוחר יותר אך אחרי כמה זמן התקשר שוב ואמר שיגיע תוך חצי שעה. השינוי הזה הרס לי את התכניות.
איכות
2
מחיר
10
זמנים
2
יחס
2
3
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 131 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק