מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מיכאל
ציון כללי:
9.55
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.71
זמנים 9.57
מחיר 9.44
איכות 9.59
דירוג כללי 9.55
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יורם אלעזר, ראשון לציון.
משוב: 12/12/2018
תיאור השירות:
התקנת קולט שמש.
חוות דעת:
היה מעולה! עובד מקצועי ונעים הליכות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
פרטי הלקוח שמורים במידרג
אשרור: 06/12/2016
משוב: 18/03/2016
תיאור השירות:
התקנת קולט לדוד שמש.
חוות דעת:
היה מאד אדיב ונחמד בטלפון. כשהגיע ההתחלה היתה קצת צולעת כי מיד אמר בלי בדיקה שצריך להחליף את כל הדוד (זו לא העבודה שלשמה הוזמן). הערתי לו והוא קיבל את זה. מכאן הכל הלך מעולה. ביצעו את העבודה בצורה טובה מאד, ושינו את זוית ההתקנה מה שאמור לשפר את התפוקה. אחר כך עזר לי להרכיב שעון לדוד שמש, והשקיע בזה זמן ומאמץ, למרות שזה לא היה חלק מהעבודה. אחרי שעזב וזה לא עבד (תקלה בחשמל שלא קשורה אליו), עשה דבר נדיר וחזר מיוזמתו בשעת לילה מאוחרת וניסה לסדר את זה שוב. הוא איש מקצוע מצוין, והתנהג בצורה נפלאה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
יוסי בשן, גן יבנה.
אשרור: 22/05/2018
משוב: 20/03/2018
חוות דעת:
היה בסדר גמור, אני מרוצה סה"כ ואין טענות!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ורדה סרוק, גן יבנה.
אשרור: 07/03/2017
משוב: 01/01/2017
תיאור השירות:
איבחון בעיה בדוד חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד ויעיל. למרות שלא היה לו זמן הוא הגיע על מנת לבדוק את הבעיה, איבחן שלא מדובר בדוד חשמל והפנה אותי לאינסטלטור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורי הלר, גן יבנה.
משוב: 16/06/2016
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש של חברת אידיאל בגודל 150 ליטר.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע ביום שישי אחה"צ כי התפוצץ לי הדוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שושי מירז, מודיעין.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד חשמל.
חוות דעת:
שירות מצוין! היה מאוד אדיב ונעים. הגיע בזמן שקבענו. עשה עבודה טובה ומקצועית. בדק אחרי זה וראה שהדוד עובד, הכל היה בסדר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל מאור, מודיעין.
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש של כרומגן.
חוות דעת:
שירות טוב, זיהה את הבעיה ותיקן אותה. אני חושב שהמחיר היה קצת יקר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עדי אייזדורפר, מודיעין.
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
החלפת קולטים בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא החליף לי קולטים בדוד, במקום הקולטים הקטנים הוא שם גדולים ולכן שם פחות קולטים. היה מעולה, הגיע ביום שישי בצהרים, SOS. הוא אמר שיבוא תוך שעה והגיע אחרי והמחיר שלו היה סביר. אני ממליצה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עופר שבקי, מכבים-רעות.
אשרור: 20/06/2019
משוב: 21/11/2018
תיאור השירות:
תיקון שני דודים של חברת כרומגן של 45 ליטרים ו140 ליטרים.
חוות דעת:
הוא היה מצויין! הגיע בהתאם לזמנים שקבענו ואם התעכב דאג לעדכן בזמן. הייתה לו אבחנה טובה והוא היה מאוד נעים, מאוד מקצועי והסביר את כל הדברים כמו שצריך. בסך הכל הוא עבד מהר וטוב! הוא היה קצת יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שוקי ראק, מודיעין.
אשרור: 02/06/2019
משוב: 03/03/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד חשמל.
חוות דעת:
היה אחלה! הייתי מרוצה מהיחס ומהשירות שלו. הוא מקצועי עד כמה שאני רואה.
איכות
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 134 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק