מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מיכאל
ציון כללי:
9.62
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.72
זמנים 9.64
מחיר 9.46
איכות 9.64
דירוג כללי 9.62
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
מיכאל ארונוב, חולון.
משוב: 13/12/2018
תיאור השירות:
תיקון של תרמוסטט בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא עשר! הוא הגיע בזמן והיה מאוד ישיר, אמין, נחמד ושירותי! מעבר לכל זה הוא גם היה אדיב ומקצועי. הוא הסביר לי מה עשה ושהוא ניקה הרבה אבנית. הוא אפילו הדליק את הדוד ונשאר כמה דקות, כדי לוודא שהכל תקין.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
סגור
אפרים שורש גילעוז, חולון.
אשרור: 07/02/2017
משוב: 04/12/2016
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום וברז עירבול לדוד חשמל 150 ליטר, תוצרת כרומגן.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר מכבטש, רחובות.
משוב: 24/02/2020
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הגיע פעמיים והיה מאוד מקצועי, הכל היה בסדר גמור ואני מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ענבר ח. תל אביב.
משוב: 20/02/2020
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, חמוד אדיב הגיע מאוד מהר פתר את הבעיה ולא לקח כסף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף מירום, גני טל.
אשרור: 19/02/2020
משוב: 23/12/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מהדוד.
חוות דעת:
בשעה 19:30 גילינו שאין מים חמים. למיכאל התקשרנו ותוך רבע שעה הוא התייצב (כן, גם בשעה הזאת הוא עובד ועדיין יש לו מלא אנרגיה). עשה עבודה נהדרת ואנחנו התקלחנו עוד באותו הערב במים חמים ונעימים. תודה מיכאל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרה אברהם, ראשון לציון.
אשרור: 17/02/2020
משוב: 18/12/2019
תיאור השירות:
ביקור בנוגע לתיקון דוד.
חוות דעת:
מיכאל אדם יקר, עם יושר ביחד עם מקצועיות ואדיבות וסבלנות ואין מילים להביע עד כמה אני מרוצה ומודה שיצא לי לפגוש איש שכזה! הגיע, ביזבז זמן בבדיקה מעמיקה וההפתעה הייתה שאין לי כל תקלה ואין צורך להחליף כלום, פשוט בחורף לוקח לחשמל זמן רב לחמם מים בדוד השמש ואין כל תקלה בחיבורי החשמל. ושיא ההפתעה הייתה שלא גבה כל תשלום על ההגעה,הבדיקה והזמן. אני מוציאה אותו צדיק!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוברט מרמלשטיין, ראשון לציון.
אשרור: 16/02/2020
משוב: 17/12/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום ותרמוסטט בדוד חשמל.
חוות דעת:
טוב מאוד! הוא עשה עבודה טובה, הגיע בזמן והיה מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צחי דסנטו, תל אביב.
משוב: 13/02/2020
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
הכל היה בסדר, הגיע בזמן ועשה עבודה טובה, לקח מחיר טוב לפי מה שסיכמנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריק פנחסוב, מודיעין.
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום, מאיץ חום וניקוי אבנית.
חוות דעת:
היה סבבה, מקצועי מאוד וטיפל בבעיה יחסית מהר. עמד בזמנים והמחיר היה סביר, הגיע ביום גשום והיה מאוד שרותי, אני ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראל גל, יבנה.
אשרור: 03/02/2020
משוב: 03/11/2019
תיאור השירות:
החלפת פלאנג' בדוד.
חוות דעת:
מיכאל היה עסוק, לכן שלח את אבא שלו. היה נחמד מאד ולמרות שהיה יום שישי בצהרים טיפל עד הסוף לשביעות רצוני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 185 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק