מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מיכאל
ציון כללי:
9.61
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.73
זמנים 9.66
מחיר 9.47
איכות 9.64
דירוג כללי 9.61
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
זיו רפפורט, מודיעין.
משוב: 12/02/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא מקסים. הכל, החל מעמידה בזמנים דרך הטיפול ועד הסוף. הוא מאה אחוז, הייתי מוכן כבר להחליף דוד והוא אמר שאין צורך. עשה תיקון מקומי, טיפל בנזילה והלך הביתה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
כוכי אליהו, בניה.
משוב: 29/12/2019
תיאור השירות:
תיקון צנרת של דוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע למחרת בבוקר, טיפל בבעיה כמו שצריך, אמין, שירות אדיב, מקצועי ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהונתן בס, תל אביב.
משוב: 25/12/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה מדוד שמש.
חוות דעת:
מיכאל לא יכל לבצע את העבודה ולכן הפנה אותי לאבא שלו שעשה עבורי את העבודה והוא היה נחמד, מקצועי ומדהים מכל הבחינות. הגיע בזמן ועשה עבודה טובה, מגיע לו עשר בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל ארונוב, חולון.
משוב: 13/12/2018
תיאור השירות:
תיקון של תרמוסטט בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא עשר! הוא הגיע בזמן והיה מאוד ישיר, אמין, נחמד ושירותי! מעבר לכל זה הוא גם היה אדיב ומקצועי. הוא הסביר לי מה עשה ושהוא ניקה הרבה אבנית. הוא אפילו הדליק את הדוד ונשאר כמה דקות, כדי לוודא שהכל תקין.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
אני ק., תל אביב.
משוב: 05/03/2017
תיאור השירות:
תיקון קצר בלוח חשמל של דוד שמש.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא פתר את הבעיה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
קרן ע. ראשון לציון.
אשרור: 15/11/2016
משוב: 15/09/2016
תיאור השירות:
תיקון קולטים בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה מקסים! הוא הגיע בזמן והתחשב בשעות שהיו נוחות לי. היה נחמד ואדיב. אני הייתי מאוד מרוצה ממנו והמלצתי עליו לחברים שלי שגם היו מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צארלי קובי, ראשון לציון.
משוב: 30/09/2016
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה מדהים! הוא סידר לי את הדוד במקצועיות, אחלה בחור! הייתי נותן לו 11 על המחיר! הוא היה ממש זול.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
דוד נ. שערי תקווה.
משוב: 26/10/2015
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
הוא עשה את העבודה, התקלה סודרה. לא פגשתי את האדם אישית.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
8
9
כללי
גירסאות
קרן שאול, מודיעין.
משוב: 05/01/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז ערבול ומאיץ חום בדוד.
חוות דעת:
אמליץ עם יד על הלב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר שבקי, מכבים-רעות.
אשרור: 30/12/2019
משוב: 21/11/2018
תיאור השירות:
תיקון שני דודים של חברת כרומגן של 45 ליטרים ו140 ליטרים.
חוות דעת:
הוא היה מצויין! הגיע בהתאם לזמנים שקבענו ואם התעכב דאג לעדכן בזמן. הייתה לו אבחנה טובה והוא היה מאוד נעים, מאוד מקצועי והסביר את כל הדברים כמו שצריך. בסך הכל הוא עבד מהר וטוב! הוא היה קצת יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 178 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק