מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מיכאל
ציון כללי:
9.63
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.73
זמנים 9.65
מחיר 9.41
איכות 9.63
דירוג כללי 9.63
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
מרינה מייליכוב, ראשון לציון.
משוב: 26/03/2020
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הגיע בזמן, אבחן את התקלה ותיקן אותה בצורה טובה, רק המחיר היה קצת יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רוברט מרמלשטיין, ראשון לציון.
אשרור: 27/02/2020
משוב: 17/12/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום ותרמוסטט בדוד חשמל.
חוות דעת:
טוב מאוד! הוא עשה עבודה טובה, הגיע בזמן והיה מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרה אברהם, ראשון לציון.
אשרור: 17/02/2020
משוב: 18/12/2019
תיאור השירות:
ביקור בנוגע לתיקון דוד.
חוות דעת:
מיכאל אדם יקר, עם יושר ביחד עם מקצועיות ואדיבות וסבלנות ואין מילים להביע עד כמה אני מרוצה ומודה שיצא לי לפגוש איש שכזה! הגיע, ביזבז זמן בבדיקה מעמיקה וההפתעה הייתה שאין לי כל תקלה ואין צורך להחליף כלום, פשוט בחורף לוקח לחשמל זמן רב לחמם מים בדוד השמש ואין כל תקלה בחיבורי החשמל. ושיא ההפתעה הייתה שלא גבה כל תשלום על ההגעה,הבדיקה והזמן. אני מוציאה אותו צדיק!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לאורה טואף, ראשון לציון.
משוב: 23/01/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד.
חוות דעת:
היה ממש מעולה! ב15 דקות גמר את העבודה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון מושס, ראשון לציון.
אשרור: 23/01/2020
משוב: 27/02/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד חשמל.
חוות דעת:
הוא הגיע מהר, אמר שיגיע תוך שעתיים, כבר אחרי שעה הוא הגיע, פתר את הבעיה, נחמד מאוד , עבד מהר, הראה איפה הייתה הבעיה ולקח מחיר מאוד סביר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דימה אפטר, ראשון לציון.
משוב: 20/01/2020
תיאור השירות:
אספקה והחלפת דוד שמש 120 ליטר.
חוות דעת:
התרשמתי לטובה! מיכאל הגיע לבדוק תקלה בדוד, לאחר בדיקה אמר שצריך להחליף אותו, עשה לי תיקון זמני שיהיה לי לסוף שבוע והגיע בראשון להחליף. הוא עשה עבודה טובה ומהירה וניקה אחריו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הרצל בר-מג, ראשון לציון.
משוב: 09/01/2020
תיאור השירות:
חיבור דוד.
חוות דעת:
השירות היה מאה אחוז. יום קודם לכן, היה אצלי בעל מקצוע אחר שהחליף צינור לדוד וכנראה ניתק אחד מחוטי החשמל של הדוד. כשהגיע מצא מיד את התקלה ותיקן אותה לשביעות רצוני המלאה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת ל. ראשון לציון.
אשרור: 27/12/2019
משוב: 11/12/2018
תיאור השירות:
התקנת דוד חשמלי מחליף וצנרת רקובה.
חוות דעת:
היה ממש מצוין! ממליצה עליו לכולם. הוגן, אמין, הגיע בזמן ונתן שירות מצויין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס ברג, ראשון לציון.
משוב: 22/12/2019
תיאור השירות:
החלפת פלאנג' וגוף חימום.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה! מיכאל הגיע בזמן שקבע, אבחן את הבעיה בזריזות. טיפל בבעיה בזריזות והסביר בדיוק מה הוא עושה
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף גונן, ראשון לציון.
אשרור: 13/04/2019
משוב: 06/02/2019
תיאור השירות:
תיקון והחלפת חלקים בדוד.
חוות דעת:
הוא הבן אדם הכי טוב בעולם. היה טכנאי אחר לפניו שלא הצליח לתקן, אז קראתי למיכאל והוא בא מאד מהר, תוך 3 שעות מהקריאה והיה מעולה. מה שהכי אהבתי זה שהוא אמר שעד שהוא לא פותר את הבעיה, הוא לא גובה תשלום. הוא בעל גישה מעולה וממש תותח על!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 193 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק