מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איתן
ציון כללי:
9.53
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.72
זמנים 9.69
מחיר 9.38
איכות 9.68
דירוג כללי 9.53
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מיכאלה קיסוס, נתניה.
אשרור: 10/04/2018
משוב: 27/02/2018
תיאור השירות:
החלפת צינור חלוד ושבור בצנרת של הבניין כולל חפירות.
חוות דעת:
מעולה שבמעולים, שירותי, מקצועי ובקיצור מושלם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עמנואל ז, הרצליה.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
החלפת צנרת מים ראשית בבניין.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, עשה עבודה טובה, אני מרוצה. הגיע בזמן. עמד בכל הציפיות שלי. לגבי המחיר יש לי תחושה שאם הייתי עושה סקר יותר רחב יכול להיות שהייתי מוצא מחיר נמוך יותר אבל בחור על הכיפאק אין לי תלונות. עמד בכל הדברים שאמר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא ונסטרטן, רעננה.
משוב: 01/01/2017
תיאור השירות:
החלפת צנרת של בניין בן חמש קומות.
חוות דעת:
שירות על הכיפאק. הוא נתן לנו שירות ממש טוב! אנחנו מרוצים. האיש מקצוע הכי טוב שפגשתי עד כה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
י. צ. הרצליה.
אשרור: 12/06/2017
משוב: 08/03/2017
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ צנרת בבניין.
חוות דעת:
שירות מצויין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אופיר ברוך, נתניה.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! פעם שנייה שאני מחפש אותו דרך מידרג, הוא עושה את העבודה מצויין, הוא הוגן במחיר ומאוד מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מזל רוזנצויג, נתניה.
משוב: 23/12/2019
תיאור השירות:
החלפת צנרת בשירותים.
חוות דעת:
הוא מאה אחוז, דייקן, עשה עבודה מצוינת, מכבד את העבודה והלוקחות שלו, בחור רציני. גבה מחיר הוגן ואני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דב ז. נתניה.
אשרור: 07/12/2019
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילת צינור מים חמים בצינור דוד שמש.
חוות דעת:
השירות היה בסדר, איתן בא מהר מאוד אך בהתחלה הוא לא הצליח לתקן את הבעיה והנזילה חזרה, אך הוא חזר מאוד מהר שוב ותיקן הכל. סך הכל היה שירות טוב מאוד, אבל היה אולי קצת יקר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון אבנסון, בית יהושע.
משוב: 29/08/2019
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ מים בחצר.
חוות דעת:
איתן היה מעולה! הגיע מהר, התקלה הייתה הרבה יותר גדולה ממה שחשוב ובכל זאת לקח את הסכום המקורי שאמר, מאוד נחמד ואדיב, השאיר מסודר ויפה, מקצועי וטיפל בבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהונתן בראון, נתניה.
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה מרכזית בחדר אמבטיה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו, מקצועי ונחמד. לדעתי המחיר היה סביר. הוא הסביר מה שצריך ועשה עבודה טוב, אין תלונות.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיקי חליקה, נתניה.
משוב: 28/05/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה באמצעות מצלמה תרמית.
חוות דעת:
איתן היה בסדר גמור, הגיע אלי בזמן שקבענו ומאוד השתדל, ניסה בכל מיני דרכים לפתור את הבעיה אך לא הצליח.
איכות
7
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 345 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק