מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
משה
ציון כללי:
9.64
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.72
זמנים 9.61
מחיר 9.49
איכות 9.58
דירוג כללי 9.64
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
זאב מנדלוביץ, פתח תקווה.
אשרור: 27/02/2020
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
אספקה והתקנה של שעון שבת בלוח חשמל והתקנת לד בארון מטבח.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא סידר בלגן שבעלי מקצוע רבים לא הצליחו לפניו ופתר את כל הבעיות, עשה עבודה מקצועית ומעולה. מעכשיו הוא החשמלאי שלי לנצח!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רמי גילדנברג, פתח תקווה.
אשרור: 05/12/2019
משוב: 11/09/2019
תיאור השירות:
התקנת הארקה והחלפת לוח חשמל.
חוות דעת:
זה השירות הכי טוב שקיבלתי עד היום. הוא היה אכפתי ודאג לנו מא ועד ת. לא הייתה לנו הארקה בבית שזה דבר מאוד מסוכן והוא פינה עבודות אחרות כדי לבוא ולעזור לנו, הוא היה זמין מהיום למחר והעבודה הסתיימה ממש מהר והוא תיקן לנו את כל הבעיות, יש לי רק דברים טובים להגיד עליו.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רון יניב, פתח תקווה.
משוב: 12/05/2019
תיאור השירות:
התקנת מגען בלוח חשמל ותיקון שקע.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה שירות טוב!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סופיה רודה, פתח תקווה.
אשרור: 13/02/2019
משוב: 13/01/2019
תיאור השירות:
החלפת פחת בארון חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מקסים, התקשרנו בשיש בבוקר והוא ניסה לעזור בטלפון, שלחנו לו תמונות והוא נתן לנו כל מיני עצות והנחה אותנו איזה בדיקות לעשות, אחרי שניסנו ללא הצלחה הוא אמר שיגיע תוך שעה, וכך היה, הוא הגיע ועשה את העבודה ממש מהר ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלירן חיימוביץ', פתח תקווה.
אשרור: 10/02/2019
משוב: 30/12/2018
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני על תקלה בלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא הדריך אותי בפלאפון ועזר לי לפתור את הבעיה. הוא היה ממש מקצועי, אדיב ונחמד. נתן חוויה שירותית טובה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פלי ח., פתח תקווה.
אשרור: 27/01/2019
משוב: 27/12/2018
תיאור השירות:
החלפת מפסק פחת בלוח חשמל.
חוות דעת:
היה אחלה. הוא היה סובלני ואדיב. העבודה לקחה קצת זמן בגלל שהיה צריך למצוא את הבעיה. הוא לקח מה שסיכמנו מראש. עשה את העבודה וסידר אותה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן ארביב, פתח תקווה.
משוב: 10/01/2019
תיאור השירות:
תיקון בארון חשמל.
חוות דעת:
אני נותן לו עשר בהכל מגיע לו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתמר אפגין, פתח תקווה.
אשרור: 21/12/2018
משוב: 20/11/2018
תיאור השירות:
פירוק לוח חשמל והרכבה מחדש.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר גמור, בחור מקסים! הייתי מרוצה מאוד ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
שי ו. פתח תקווה.
אשרור: 09/12/2018
משוב: 17/07/2018
תיאור השירות:
בדיקת לוחות חשמל בעסק.
חוות דעת:
הכל היה מאה אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחלי מילס, גבעת שמואל.
משוב: 05/11/2018
תיאור השירות:
התקנת שעון שבת למזגן בארון חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מעולה חבל הזמן, הגיע במהירות ממש ביום למחרת, נחמד מאוד, פתר את הבעיה בזריזות ולדעתי המחיר היה נמוך יחסית לבעלי מקצוע אחרים שביררנו איתם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1027 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק