מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
משה
ציון כללי:
9.49
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.70
זמנים 9.55
מחיר 9.23
איכות 9.35
דירוג כללי 9.49
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עפר הדץ, הרצליה.
משוב: 23/10/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק בלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא ענק! פשוט ישר, הגון וצדיק. יש לי רק מילים טובות ושמחתי לפגוש אותו. אמר מראש את המחיר, הגיע בזמן על הדקה למרות שהיה ערב חג, עשה עבודה לתפארת מדינת ישראל, העיר והמליץ על דברים שצריך לתקן. קודם מעניין אותו העניין המקצועי אבל לא דחף לעשות אותם, הוא אדם נעים ואני אעזר בו בהמשך אם אצטרך!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יואב ל. רמת השרון.
אשרור: 22/09/2019
משוב: 22/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק בלוח חשמל.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
משה היה ממש עשר! הגיע בזמן לעבודה, המחיר היה הוגן ואני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי רז, רמת השרון.
משוב: 20/05/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק בלוח חשמל.
חוות דעת:
משה היה מצוין, מגיע לו ציון הכי גבוה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הילה ת. הרצליה.
משוב: 12/05/2019
תיאור השירות:
תיקן תקלה בלוח חשמל.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מעולה! הגיע למרות השעה המאוחרת, איתר במהירות את הבעיה, הסביר ברור, תיקן במקצועיות, גבה מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועם דרורי, הרצליה.
אשרור: 19/02/2019
משוב: 12/08/2018
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני- תיקון מפסק של פחת בלוח חשמל שקפץ.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד! הסביר לי בדיוק מה לעשות והיה איתי בטלפון תוך כדי, זה עזר!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי ש. הרצליה.
אשרור: 17/02/2019
משוב: 17/01/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק תלת פאזי בארון חשמל.
חוות דעת:
היה מצוין! כבר בטלפון הדריך אותי לאתר את מקור הבעייה. הגיע למחרת כמו שקבענו והחליף את המפסק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא הלר, רמת השרון.
משוב: 15/01/2019
תיאור השירות:
התקנת טיימר אוטומט בארון חשמל.
חוות דעת:
הוא היה ממש מצוין! הוא הגיע באותו היום בו פניתי אליו ונתן שירות מעולה. עשה עבודה כמו שצריך ואני ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל ברכוז, הרצליה.
משוב: 03/01/2019
תיאור השירות:
בדיקה בלוח חשמל.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא מצויין! אני מרוצה מהכול - מהזמן תגובה שלו, מההגינות ומהמקצועיות שלו. עשר פלוס פלוס, באמת מהבעלי מקצוע הנדירים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חנה פליס, הרצליה.
אשרור: 18/11/2018
משוב: 16/09/2018
תיאור השירות:
העלאת אמפר בלוח חשמל.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה. היה מקצועי, בא בזמן והכל היה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בני יוסיפוף, רמת השרון.
משוב: 28/08/2018
תיאור השירות:
בדיקת לוח חשמל.
חוות דעת:
הוא הגיע מהר מאד, אבל אחרי שהסתכל אמר שיש לקרוא לחברת החשמל. אחרי שהגיעו בעלי מקצוע מחברת החשמל, הם נורא הופתעו שכך אמר לנו ואמרו שזוהי עבודה לחשמלאי. אני מאד מאוכזב. התרשמתי שהוא לא היה מקצועי ולקח תשלום גבוה לדעתי על הביקור עצמו. בהמשך התקשרתי אליו והוא אמר שיהיה איתי בקשר אבל בפועל לקח לו המון זמן לחזור אלינו.
איכות
3
מחיר
3
זמנים
3
יחס
3
3
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 956 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק