מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דני
ציון כללי:
9.43
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.57
זמנים 9.87
מחיר 8.96
איכות 9.58
דירוג כללי 9.43
התפלגות

מחושב על 54 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
צדוק שוורץ, פתח תקווה.
משוב: 30/10/2019
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אביהו קיסר, פתח תקווה.
משוב: 05/06/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד חשמל.
חוות דעת:
היה מעולה! ממש טוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב כהן, פתח תקווה.
אשרור: 03/02/2019
משוב: 05/12/2018
תיאור השירות:
החלפת דוד של חברת ירדן.
חוות דעת:
אני לא נכחתי בעבודה אבל הבנתי שהוא היה מצוין, 10 בכל הבחינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנה מ. פתח תקווה.
משוב: 10/01/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! עשה את הכל בצורה הכי טובה ואם תהיה לי תקלה בעתיד אני אזמין אותו בוודאות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רפי כהן, גבעת שמואל.
משוב: 25/12/2018
תיאור השירות:
החלפת פלאנג והורדת מגן טמפרטורה בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה נחמד ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
חני ל. פתח תקווה.
משוב: 09/12/2018
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום, תרמוסטט ופלאנג'.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד! היה זמין, עבד ביעילות ומהירות ונראה שעשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאיר בודיק, פתח תקווה.
משוב: 04/12/2018
תיאור השירות:
התקנה של דוד חשמלי במקום דוד ישן, 150 ליטר של חברת ירדן היושב בתוך הבית.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירון מיניסטר, פתח תקווה.
משוב: 08/08/2017
תיאור השירות:
פתיחת סתימה של אבנית בקולט שמש, שטיפה וניקוי ובנוסף החלפה של צינור.
חוות דעת:
היה אחלה שירות! היתי מרוצה מהעבודה שהוא עשה, מקצועי, היתה הרגשה שהוא נותן הרבה מעבר למה שציפיתי, הוא עשה ממש טיפול עשרת אלפים והכל עובד מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זמירה שכטר, פתח תקווה.
משוב: 07/09/2017
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש ותיקונים של דוד מרכזי של הבניין.
חוות דעת:
הוא פשוט נכס! ישר, אמין, זו לא פעם ראשונה שהוא מגיע לתת לי שירות, הוא מאוד הגון ובא לקראת הלקוח, תמיד מסביר בסבלנות, כשקוראים לו ולא משנה באיזה שעה הוא משתדל לבוא באותו יום. אחרי שהוא התקין לי את הדוד היתי צריכה שיגיע שוב לבדיקה והוא לא לקח כסף על הביקור ואמר לי שזה חלק מהשירות שהוא מחוייב לתת. כל השכנים נעזרים בו ומרוצים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורטל כ. פתח תקווה.
משוב: 07/09/2017
תיאור השירות:
תיקון דוד חשמל.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור! הגיע בזמן, היה זמין אבל לדעתי המחיר לא היה זול.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 54 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק