מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דני
ציון כללי:
9.41
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.55
זמנים 9.86
מחיר 8.94
איכות 9.55
דירוג כללי 9.41
התפלגות

מחושב על 49 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
הדס מזרחי, הוד השרון.
משוב: 08/04/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
הוא הגיע שוב בעקבות האחריות לתקן והחליף תרמוסטט לאחר 3 חודשים מהתיקון המקורי , כמתבקש לא לקח כסף על התיקון בפעם השנייה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מוני קמחי, הוד השרון.
משוב: 12/03/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש 150 ליטר שכלל החלפת פלאנץ והחלפת תרמוסטט.
חוות דעת:
דיברנו בטלפון והסכמנו על מחיר. הוא הגיע בזמן אפילו כמה דקות לפני, עלה לבצע את העבודה וכשפתח את הדוד נכנסו מים לחדר ארונות. נרטבו לי הבגדים שזה כבר מעצבן בפני עצמו ומעיד על חוסר מקצועיות בסיסי. מעבר לזה כשהוא סיים את העבודה הוא נתן מחיר גבוה ולא עמד בהצעה המקורית. שאלתי אותו איך המחיר עלה? והוא ענה לי בגלל שהוא החליף גוף חימום של כרומגן והחליף גם את התרמוסטט שהיה כולו טבול במים. אז ככה: הוא לא עלה וירד והתקין את מה שהביא במקור....חוצמזה, התרמוסטט תמיד תבול במים, במי הדוד. אחרי שהוא הלך בדקתי את המחירים באינטרנט ושלמתי מחיר שהוא לא הוגן. אחרי שבוע - 10 ימים נשרף גוף החימום. הבאתי בעל מקצוע אחר. הפעם מקצועי. ניקז את המים דרך הקולט ובכך "ניקה" גם את הקולט, החליף לגוף מתאים והשלים חתיכת פלסטיק שהייתה חסרה. התקשרתי לדני לקבל זיכוי על גוף החימום שבאחריות והוא סרב לתת. שאל אותי למה לא קראתי לו לתיקון ? אמרתי לו שאחרי הביצועים שלו בפעם הראשונה אין שום סיכוי שיבוא בשנית. העובדה שלא זיכה על גוף החימום מעידה עליו ועל יושרתו ומקצועיותו.
איכות
3
מחיר
0
זמנים
10
יחס
4
3
כללי
גירסאות
יאיר גורצק, רעננה.
אשרור: 10/03/2019
משוב: 05/12/2018
חוות דעת:
היה ממש מצוין!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל ב. כפר סבא.
משוב: 15/02/2019
תיאור השירות:
העברת דוד והחלפת מתקן.
חוות דעת:
היה מקצועי, עמד בזמנים. כדאי לברר טוב מה כוללת העבודה על מנת למנוע תוספות בלתי צפויות.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
רעות פלג, הוד השרון.
משוב: 12/12/2018
תיאור השירות:
תיקון צינור מדוד מים.
חוות דעת:
הייתי מרוצה! הגיע הטכנאי רועי - היה מקצועי ונחמד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אלי הראל, כפר סבא.
משוב: 08/10/2017
תיאור השירות:
תיקון דוד חשמל.
חוות דעת:
הוא היה עשר, מקצועי ושירותי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מידן ב. רמת גן.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד חשמל.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל ארז, ראש העין.
משוב: 09/07/2019
תיאור השירות:
אספקה והתקנה של דוד חדש בגודל 120 ליטרים מחליף חום.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור בהתחשב בזה שהוא הגיע בשעות הצהריים של יום שישי וסיים אחרי מספר שעות. המיקום של הדוד היה במסתור כביסה שזה מאוד בעייתי ומסוכן אז הייתי צריכה לקרוא לעוד שני אנשים שיעזרו לו להרים את זה. אבל למרות הבעייתיות בהתקנה הוא לא הוסיף עוד תשלום והיה בסדר גמור והוגן מאוד.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
איגור רובינשטיין, אורנית.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור מים קרים בדוד שמש.
חוות דעת:
היה טוב מאוד. הוא היה זמין, הגיע בזמן ועשה את העבודה. הוא היה מאוד נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סמדר ו. הרצליה.
משוב: 10/06/2019
חוות דעת:
היה ממש בסדר!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 49 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק