מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוני
ציון כללי:
9.71
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.93
זמנים 9.92
מחיר 9.66
איכות 9.77
דירוג כללי 9.71
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נוחי גלאק, תל אביב.
משוב: 20/01/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה שכלל החלפת צינור בצנרת.
חוות דעת:
עמד בלוח זמנים שקבענו, עשה עבודה טובה מאוד, עובד מצוין, חסך לי עבודה מאוד גדולה, אני מרוצה וממליץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
לי לוטן, תל אביב.
אשרור: 09/01/2020
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
החלפת כיור במטבח.
חוות דעת:
היה מצוין, הוא הגיע בזמן, תיקשר מאד טוב, היה נחמד ועשה עבודה טובה. העבודה הייתה קשה יותר ממה שחשב ולכן מבחינת מחיר הוא גבה יותר ממה שנקבע מראש, ממליצה לברר איתו את המחיר לשורש העניין, מעבר לזה היה הוגן ומתחשב. הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון קירמאייר, תל אביב.
אשרור: 06/01/2020
משוב: 29/08/2019
תיאור השירות:
חיבור ארונית לקיר והחלפת כיור וברז.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הוא בא, תקתק את העבודה, היה נחמד, עשה את זה זריז, ניקה הכל, היה חסר שם איזה חלק אז הוא הלך והביא מהרכב- היה ממש אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ויוי סלומון, תל אביב.
אשרור: 29/12/2019
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה עבור ברז לועד בית.
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור. יוני עשה את העבודה טובה, הוא ענה מיד והגיע ביום שישי בבוקר, המחיר היה סביר והכל היה עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי וטורי, תל אביב.
משוב: 17/12/2019
חוות דעת:
מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת גל, תל אביב.
משוב: 10/12/2019
תיאור השירות:
מעקף לצינור והתקנת ברז.
חוות דעת:
הזמנתי את יוני והוא פשוט מקסים! הייתי מאוד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדם יפת, תל אביב.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי נזילה מצנרת מתחת לכיור.
חוות דעת:
התקשרתי ליוני לגבי נזילה שהייתה לי בבית, הוא היה נשמע אדיב מאוד ונחמד, אמר שקודם שווה לנסות לראות למה יש נזילה לפני שמגיע ואולי אוכל לעשות זאת בעצמי. חזרתי אליו כשהייתי בבית והוא הדריך אותי ממש מה לעשות כדי לפתור את הבעיה והוא צדק, זה עבד! חסך לי את ההגעה שלו והתשלום ואני מרוצה (-:
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד בנשיטרית, תל אביב.
אשרור: 01/12/2019
משוב: 24/03/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז במטבח וברז נוסף בניאגרה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה בסדר גמור, אחלה. הוא היה מקצוען, עשה את העבודה בצורה יפה, ידע על מה הוא מדבר ולקח מחיר הוגן, אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
נורית יעקב, תל אביב.
אשרור: 01/12/2019
משוב: 27/05/2019
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בצינור, החלפת צינור בשירותים ותיקון צינור דוד.
חוות דעת:
שירות מצוין. יוני מקצועי מאוד, אדיב מאוד והגיע בזמן. הוא היה אצלי פעמיים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תהילה כ. תל אביב.
אשרור: 27/10/2019
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
החלפה של גומיה בסיפון של הכיור ותיקון נזילה מהברז.
חוות דעת:
היה ממש אחלה- הגיע בזמן שקבענו, אמין, מחיר טוב ובנוסף לכל גם מאוד נחמד :) אמליץ עליו בחום גם לחבריי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 211 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק