מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוני
ציון כללי:
9.71
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.92
זמנים 9.92
מחיר 9.66
איכות 9.77
דירוג כללי 9.71
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יעל ס. תל אביב.
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
התקנת שני כיורים.
חוות דעת:
הוא נהדר! בעל מקצוע מקסים, סופר מקצועי, דאג לכל, היה בעל מקצוע לפניו שעשה תקלות והוא פתר את הכל בהכי קוליות, אחלה שירות, מומלץ :).
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רגב ארז, תל אביב.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחת והחלפת צינור של כיור מטבח.
חוות דעת:
יוני היה מעולה, נחמד וממש אחלה. הגיע בזמן וגם נתן לי תעודת אחריות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים וינהויז, תל אביב.
משוב: 26/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור המטבח ותיקון ליקויים בניאגארה.
חוות דעת:
היה פשוט נפלא! שירות למופת, לקח מחיר הוגן, עבד מעולה, תיקן את מה שהיה צריך לתקן, היה אדיב מאוד ונתן שירות מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מור הונדרט, תל אביב.
אשרור: 11/09/2019
משוב: 11/07/2019
תיאור השירות:
החלפת כיור באמבטיה וסתימת נזילה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! אין טענות, מקצועי ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעמי בוג׳ו, תל אביב.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
בדיקת סתימה והחלפת ברז בחדר אמבטיה.
חוות דעת:
שירות מצוין! הוא ענה לי מיד והגיע מתי שאמר שהוא יגיע. הסביר לי מה צריך לעשות אבל בסוף הוא לא הצליח לפתוח את הסתימה, היה הוגן ולא גבה את התשלום על פתיחת סתימה אלא רק על הביקור. עבור החלפת הברז המחיר היה הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים יפה, תל אביב.
משוב: 05/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשירותים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר והגיע בזמן. אחרי שתיקן הבעיה חזרה שוב אבל הוא חזר ותיקן זאת.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
פזית וינקור, תל אביב.
משוב: 30/08/2019
תיאור השירות:
תיקון סתימה בסנן של כיור.
חוות דעת:
הוא היה סבבה לגמרי והגיע בזמן אך המחיר קצת יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון קירמאייר, תל אביב.
משוב: 29/08/2019
תיאור השירות:
חיבור ארונית לקיר והחלפת כיור וברז.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הוא בא, תקתק את העבודה, היה נחמד, עשה את זה זריז, ניקה הכל, היה חסר שם איזה חלק אז הוא הלך והביא מהרכב- היה ממש אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ויוי סלומון, תל אביב.
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה עבור ברז לועד בית.
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור. יוני עשה את העבודה טובה, הוא ענה מיד והגיע ביום שישי בבוקר, המחיר היה סביר והכל היה עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תהילה כ. תל אביב.
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
החלפה של גומיה בסיפון של הכיור ותיקון נזילה מהברז.
חוות דעת:
היה ממש אחלה- הגיע בזמן שקבענו, אמין, מחיר טוב ובנוסף לכל גם מאוד נחמד :) אמליץ עליו בחום גם לחבריי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 205 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק