מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
תומר
ציון כללי:
9.09
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.32
זמנים 9.38
מחיר 8.54
איכות 9.25
דירוג כללי 9.09
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יוסי לוי, בני ברק.
אשרור: 13/12/2016
משוב: 09/09/2016
תיאור השירות:
טיפול 60,000 ברכב קיה פיקנטו שכלל החלפת בלמים אחוריים והחלפת פילטרים.
חוות דעת:
השירות היה מעולה. הוא מקצועי, עמד בזמנים, אפילו הקדים וסיים לפני הזמן שקבע. הוא עשה דברים מעבר והתקשר לדווח כשעשה. בקיצור אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מיכל אנגלהרט דנינו, תל אביב.
אשרור: 01/06/2019
משוב: 24/10/2018
תיאור השירות:
טיפול 30 לרכב מסוג קיה ספורטאז', שנת 2016.
חוות דעת:
היה מצוין פשוט! השירות היה טוב ואמין. מחיר קצת יקר לדעתי, אבל אני חושבת שהתמורה שווה את זה. הוא גם התקשר לבדוק שהכל בסדר אחרי הטיפול] שזה חשוב. היה מאוד זריז ושירותי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף קינמוני, שדה ורבורג.
משוב: 15/02/2019
תיאור השירות:
החלפת ברקסים קדמיים לרכב מסוג קיה ספורטז'.
חוות דעת:
השירות שלו היה אחלה! הוא תיקן את הברקסים ועשה את זה בצורה טובה. הוא היה מקצועי ועמד בזמנים. הייתי מרוצה!
איכות
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
נועה זילברשטיין, תל אביב.
משוב: 11/07/2016
תיאור השירות:
תיקון פחחות לרכב קיה פיקנטו.
חוות דעת:
הוא הפנה אותי למישהו אחר כי הוא לא עושה תיקוני פחחות. הוא הפנה אותי למוסך שגם עובד עם חברת הביטוח שלי והכל יצא לטובה למרות שהעבודה הייתה מסובכת ממה שחשבתי בהתחלה. העבודה מעולה והם מאוד מאוד נחמדים.
איכות
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אודי לוי, תל אביב.
משוב: 20/04/2016
תיאור השירות:
תיקון חיישן ברכב קיה סורנטו 2004.
חוות דעת:
היה מעולה, אחלה שירות, בחור טוב ועשה עבודה טובה ומקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים ראובן, גבעתיים.
משוב: 01/08/2019
חוות דעת:
היה ממש בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מתן חו, גבעתיים.
משוב: 21/07/2019
חוות דעת:
היה מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלעד מאור, גבעתיים.
משוב: 26/06/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי וברקסים.
חוות דעת:
אחלה בחור, מחיר טוב ואיש נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרת ברזילי, בני ברק.
משוב: 21/06/2019
תיאור השירות:
תיקון צופר ברכב מסוג מאזדה 3 שנת 2015.
חוות דעת:
תומר היה מעולה, יחס טוב, מחיר זול לדעתי, עשה עבודה טובה, היה זמין שאגיע מידית, אני ממליצה בחום ומרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוריה כ. בני ברק.
אשרור: 11/03/2019
משוב: 11/12/2018
תיאור השירות:
טיפול לפני טסט וטיפול ברעשים.
חוות דעת:
היה טוב מאד! בן אדם חביב ושירותי. מסביר מה הוא עשה ואיך זה עובד וכו'. הרכב עבר טסט (שנת 2009).
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 415 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק