מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
תומר
ציון כללי:
9.09
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.36
זמנים 9.37
מחיר 8.57
איכות 9.28
דירוג כללי 9.09
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יניב זוניס, גבעתיים.
אשרור: 06/12/2018
משוב: 04/09/2018
תיאור השירות:
החלפת מנוע, החלפת קלאץ' ואלטרנטור ברכב טויוטה יאריס 2010.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, עשה עבודה טובה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אבי ד. בני ברק.
אשרור: 29/05/2017
משוב: 17/08/2016
תיאור השירות:
טיפול עשרת אלפים ברכב טויוטה קורולה שנת 2008.
חוות דעת:
הוא מצוין. נחמד, מחיר טוב ושירות טוב. הכול היה טוב! הוא הוסיף מים איפה שצריך ובדק הכול.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דוד פולדשטיין, רמת גן.
משוב: 20/06/2016
תיאור השירות:
טיפול לפני טסט וחיזוק של בלמים ברכב מסוג טויוטה קורולה שנת 2002.
חוות דעת:
הם היו מעולים, עשו עבודה מהירה והמחיר היה טוב. הם היו מאד אדיבים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד ש. רמת גן.
משוב: 27/01/2016
תיאור השירות:
טיפול 10,000 ברכב טויוטה קורולה.
חוות דעת:
הוא חמוד, נחמד ומקצועי .
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
אבי כהן, פתח תקווה.
אשרור: 01/03/2020
משוב: 26/02/2019
תיאור השירות:
טיפול לקראת טסט הכלל לקיחת האוטו לבדיקה, החלפת צמיגים ומערכת בלמים ברכב מסוג טויוטה קורולה שנת 2007.
חוות דעת:
השירות היה אחלה, הם היו מעולים מהתחלה עד הסוף טיפלו בצורה טובה בבעיות והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חני מ. ירושלים.
משוב: 31/12/2019
תיאור השירות:
בדיקת רכב מסוג טויוטה ראב 4.
חוות דעת:
הוא בדק את הרכב, נתן הצעת מחיר, נתן תרחישים אפשריים למקרה שיהיו בעיות בעוד חלקים ומה תהיה העלות. בגלל גיל הרכב הציע לא לתקן, היה מאוד אמין כי יכל להרוויח מהתיקונים הרבה כסף, היה מאוד אדיב, לא לקח תשלום על הבדיקה למרות שבדק את הרכב והיה אצלו יום שלם. הוא חיבר אותו למחשב ועשה ממש בדיקה רצינית וזה מאוד נדיר למצוא אנשים כאלה שייוותרו על שכר טוב תמורת הגינות.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יגאל לרר, תל אביב.
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
החלפת בלמים ברכב מסוג טויוטה קורולה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה, באתי, היה נחמד וענייני. בדק על המקום ואמר לי מה הבעיה ומה צריך לתקן.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זאב/ עתליה קלאתי, תל אביב.
משוב: 27/11/2018
תיאור השירות:
תיקון פגוש אחורי, מראה ופנסי רוורס ברכב טויוטה יאירס.
חוות דעת:
הוא לא עשה עבודה כ"כ טובה, הדביק את המראה עם דבק ואי אפשר להזיז את המראה אז לא רואים בה כל כך טוב כי היא לא בזוית הנכונה ואת הנורות רוורס הוא לא תיקן בכלל.
איכות
7
זמנים
9
יחס
9
7
כללי
גירסאות
אביעד בן נזרף, תל אביב.
משוב: 20/09/2018
תיאור השירות:
החלפת דוד של רדיאטור וטיפול 80,000 לרכב טויוטה 2004.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, הוא עשה את העבודה וכרגע הכל עובד כמו שצריך.
איכות
10
זמנים
7
יחס
9
8
כללי
גירסאות
עמרי צור, תל אביב.
אשרור: 23/01/2018
משוב: 19/09/2017
תיאור השירות:
תיקון מוט הגה ברכב טויוטה קורולה שנת 2011.
חוות דעת:
הוא מאנשי המקצוע היותר טובים שאני מכיר! אני נעזר בו כבר הרבה זמן, מאוד מקצועי, נותן יחס אישי ברמה גבוהה, שולח הודעות אחרי טיפולים לשאול מה מצב הרכב, גם אחרי טסט שואל אם הרכב עבר. לגבי המחירים עושה רושם שהם הוגנים וזמן השירות מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 428 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק