מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
תומר
ציון כללי:
9.15
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.41
זמנים 9.48
מחיר 8.60
איכות 9.33
דירוג כללי 9.15
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מתן חו, גבעתיים.
משוב: 21/07/2019
חוות דעת:
היה מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
גלעד מאור, גבעתיים.
משוב: 26/06/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי וברקסים.
חוות דעת:
אחלה בחור, מחיר טוב ואיש נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרת ברזילי, בני ברק.
משוב: 21/06/2019
תיאור השירות:
תיקון צופר ברכב מסוג מאזדה 3 שנת 2015.
חוות דעת:
תומר היה מעולה, יחס טוב, מחיר זול לדעתי, עשה עבודה טובה, היה זמין שאגיע מידית, אני ממליצה בחום ומרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוריה כ. בני ברק.
אשרור: 11/03/2019
משוב: 11/12/2018
תיאור השירות:
טיפול לפני טסט וטיפול ברעשים.
חוות דעת:
היה טוב מאד! בן אדם חביב ושירותי. מסביר מה הוא עשה ואיך זה עובד וכו'. הרכב עבר טסט (שנת 2009).
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יניב זוניס, גבעתיים.
אשרור: 06/12/2018
משוב: 04/09/2018
תיאור השירות:
החלפת מנוע, החלפת קלאץ' ואלטרנטור ברכב טויוטה יאריס 2010.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, עשה עבודה טובה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ויקטוריה פריבן, גבעתיים.
משוב: 31/10/2018
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף וטסט ברכב בלומברג, שנת 2014.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מרוצה מהשירות מהמקצועיות מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יונתן פיליפ, גבעתיים.
אשרור: 04/09/2018
משוב: 04/06/2018
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ברכב מסוג יונדאי גטס 2008 שכלל החלפת בלמים.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה ממנו, היה מקצועי ונחמד
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורון קינן, גבעתיים.
אשרור: 04/09/2018
משוב: 03/06/2018
תיאור השירות:
החלפת חיישן חמצן והחלפת מיכל עיבוי.
חוות דעת:
הגעתי למוסך בבוקר,לתיקון חיישן חמצן (יש לי מעין מכשיר קטן שמזהה תקלות, לכן ידעתי מראש מה הבעיה). הגעתי וביקשתי לדעת עלות של חיישן משומש, תומר המליץ שלא כדאי משומש אלא חדש, ואמר מחיר כולל עבודה (ללא מע"מ). הסכמתי. אחרי 20 דקות תומר התקשר אלי ואמר לי שחיישן חמצן מתוצרת איטליה ללא חמצן והוא יעלה יותר. בנוסף אמר שיש סדק במיכל העיבוי (לא היתה נזילה) והמחיר הוא 400 ש"ח (לא כולל מע"מ). היה נשמע לי יקר, אבל שוב, כבר לא היה לי כוחות בשלב הזה, הייתי בדרך למשרד, ברגל. אחרי רבע שעה, כשהגעתי למשרדי הצונן, עשיתי כמה בירורים, השוואות, שלחתי לתומר סמס שלא יחליף את מיכל העיבוי. כשהגעתי למוסך, מכסה המנוע היה פתוח והבנתי שבכל זאת הוחלף המיכל עיבוי. הבנתי שהיתה התעלמות מההודעה ששלחתי, אז ביקשתי הנחה על המיכל עיבוי כיוון שלטעמי המחיר היה יקר (גם של החיישן, אבל כיוון שהסכמתי לגביו, לא העליתי את הנושא). תומר סירב למתן הנחה. אמר שזה לא סיני, אמר שזה כולל גם מכסה למיכל (באמת) ובקיצור, אם האישה לא היתה צריכה את הרכב למחרת, לא הייתי משלם. לשם לא אחזור.
איכות
7
מחיר
3
זמנים
10
יחס
5
תגובת העסק:
לגבי החיישן היות ומדובר בחיישן יפני מושלם ולא אוניברסאלי המחיר יחסית יקר יותר ועל כן התקשרתי וביקשתי את אישור הלקוח. לגבי מיכל העיבוי גביתי 400 שח המחיר כולל עבודה, נוזל קירור,חבקים לצינורות חדשים וכמובן המיכל ומכסה למיכל (שנרכשים בנפרד מספק החלפים). לא ראיתי שום סמס מהלקוח חבל שלא דאג להתקשר ולעדכן אותי. במידה והיה עושה כן לא הייתה לי שום בעיה להחליף. בנוסף לאחר ההחלפה הראיתי ללקוח את המיכל הישן והסדוק שלו.
6
כללי
גירסאות
איציק א. רמת גן.
אשרור: 07/08/2018
משוב: 06/05/2018
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לרכב מסוג יונדאי I30, שנת 2013, שכלל החלפת שמנים, מסננים ונורות.
חוות דעת:
היו בסדר גמור. הם שירותיים, בדקו כמו שצריך. אני מרוצה מהשירות. לא ניסו לדחוף תיקונים מיותרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוריאן בנימין, רמת גן.
משוב: 06/08/2018
תיאור השירות:
טיפול 10000 בפ'גו 208 שנת 2016.
חוות דעת:
הם היו פשוט מצוינים, עמדו בזמנים. כמו כן, היו אדיבים ומקצועיים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 397 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק