מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
תומר
ציון כללי:
9.09
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.36
זמנים 9.37
מחיר 8.57
איכות 9.28
דירוג כללי 9.09
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שלי כהן , תל אביב.
משוב: 09/01/2019
תיאור השירות:
החלפת מסרק הגה ברכב שברולט אבאו.
חוות דעת:
הוא בן אדם מקסים ומדהים! הוא נתן לי שירות מהמם, ואני בטוחה שבעתיד אפנה אליו שוב. את האיכות נראה אחרי הטסט, בינתיים נראה שהוא עשה עבודה טובה.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
איצ'ה קנת, תל אביב.
אשרור: 13/07/2016
משוב: 11/04/2016
תיאור השירות:
טיפול ברכב מסוג שברולט אופטרה, שכלל תיקון תקלה במזגן שלא מקרר.
חוות דעת:
זה השירות הכי טוב שאי פעם קיבלתי! הוא גילה את מקור הבעיה, העלה את האוטו על הרמפה טיק טק, ניקה עם איזשהו חומר נגד קורוזיה ואמר שהוא לא עשה שום דבר אז לא רצה לגבות תשלום!! מבחינתי הוא 10 בכל הפרמטרים! אני מרוצה ממנו וממליץ עליו לגמרי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נדב ב. תל אביב.
אשרור: 05/07/2016
משוב: 06/04/2016
תיאור השירות:
החלפת חלק של החשמל עבור האורות ברכב מסוג שברולט שנת 2006.
חוות דעת:
שירות מעולה! בעל מקצוע נחמד ואדיב, עשה עבודה מהירה יחסית, פתר את הבעיה ולקח תשלום סמלי רק עבור החלקים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מתן מויסוק, תל אביב.
משוב: 22/03/2016
תיאור השירות:
תיקון רדיאטור ברכב של חברת שברולט שנת 2009.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הוא נתן לי את השירות הכי טוב שקיבלתי עד היום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמה ש. אור יהודה.
אשרור: 16/01/2018
משוב: 13/10/2017
תיאור השירות:
החלפת מצבר ברכב מסוג שברולט אוואו.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד, אמר מראש כמה זה יעלה, היה אמין ומקצועי, לא מיהר להחליף סטרטר ובדק קודם את המצבר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב כהן, רמת גן.
אשרור: 13/12/2016
משוב: 04/08/2016
תיאור השירות:
תיקון תקלה במנוע ברכב שברולט קרוז.
חוות דעת:
הם היו על הכיפאק. הם היו שירותיים מאוד, יעילים, מהירים והמחיר סביר לדעתי.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לימור ש. רמת גן.
אשרור: 28/08/2016
משוב: 25/05/2016
תיאור השירות:
החלפת צלחות בעקבות רעידה בבלמים, ברכב מסוג שברולט שנת 2008.
חוות דעת:
הוא בחור מקסים ואמין. טיפל בי במהירות והייתי מאוד מרוצה מהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
0
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חן אברהם, ירושלים.
אשרור: 05/07/2016
משוב: 06/04/2016
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ותיקון נזילת מים מרדיאטור ברכב שברולט מאליבו שנת 2009, כולל מילוי נוזל מגבים והחלפה של שמן מנוע 5/30 סינטטי מלא, פילטר שמן מקורי, פילטר אוויר וצינור T למ"ע מים + בנדים.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, מקצועי ואמין. התקשרנו בערב וכבר בטלפון הוא ענה באדיבות ונתן לנו טווח מחירים עבור כל סוג עבודה שיבצע. למחרת בבוקר הוא קיבל את הרכב וטיפל בו מיידית, תוך שעתיים הרכב היה מוכן כפי שנאמר לנו מראש. הוא איתר את מקור הנזילה במהירות, טיפל בתקלה וביצע טיפול כללי לרכב. הוא היה מאוד שירותי ונחמד וניכר היה שהוא מיומן ומקצועי. המחיר היה הוגן ביחס לעבודה ובעיקר ביחס לשירות. היינו מאוד מרוצים, מומלץ בחום! ***עדכון- כעבור חודשיים הרכב עבר טסט בהצלחה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי אורלב, רמת גן.
אשרור: 22/06/2016
משוב: 24/02/2016
תיאור השירות:
הרכבת פלאגים וחוטים בשברולט אימפלה 2004.
חוות דעת:
הוא קיבל אותי יפה מאוד, הייתי נותן לו ציון 10 מתוך 10. הוא עשה עבודה בסדר גמור וחסך לי הוצאות מיותרות. אני מאוד מעריך אותו ואני אמשיך איתו גם הלאה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דיאנה אכסטרובסקי, רמת גן.
משוב: 21/06/2016
תיאור השירות:
תיקון מזגן ברכב מסוג שברולט אבאו שנת 2006.
חוות דעת:
הם היו 100%. הוא בחור הוגן, בטלפון הוא אמר לי שזה נשמע בעיה די רצינית ונקב בסכום גבוה, כשהגעתי אליו הוא הסתכל ואמר שזה משהו יותר פשוט ויצאתי משם עם שליש מחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 428 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק