מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
תומר
ציון כללי:
9.11
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.36
זמנים 9.38
מחיר 8.60
איכות 9.28
דירוג כללי 9.11
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מאי ב. תל אביב.
משוב: 27/03/2018
תיאור השירות:
בדיקת מחשב וחיבור מכסה מנוע בברגים ברכב מסוג פורד פוקוס.
חוות דעת:
הוא הסביר לי שמי שהיה לפניו עשה עבודה גרועה והוא הולך לחבר ברגים כדי שהמכסה של המנוע לא יעוף ויום אחר מכן זה בדיוק מה שקרה לי ונתקעתי. נתן לי הצעת מחיר מופקעת וגבה מחיר על בדיקה של המחשב שעשו לי בחינם במקום אחר. הוא אמר לי שטויות ולא אמר לי לפני כן כמה כסף אני עומדת לשלם. ממש מעצבן.
איכות
4
מחיר
4
זמנים
10
יחס
4
תגובת העסק:
הלקוחה התקשרה ודיווחה על תקלה במזגן וכן על נורת תקלה דולקת המצביעה על בעיה במנוע. מדבריה עלה כי ביקרה בשני מוסכים שונים שלא עלו על מוקד הבעיה ולמרות שמילתה גז במזגן הבעיה חזרה. כשהגיעה למוסך ופתחתי את הכיסוי התחתון של המנוע נדהמתי לגלות כי כל המכסה משוחרר ואין הברגות שתופסות את המכסה התחתון. את כל זאת הראיתי לה מיד. הרכב נשאר במוסך ולאחר שעליתי על התקלה במזגן ע"י בדיקה באמצעות גז וזרחן קראתי שוב ללקוחה, הראיתי לה את התקלה והסברתי על מהות התיקון. איפסתי לה את נורת תקלת המנוע ללא חיוב. לאחר שקיבלה את כל האינפורמציה לגבי התקלה שלא עלו עליה באף מוסך אחר אמרה שיש לה מכר שמתעסק עם חלפי רכב והיא מעוניינת להזמין ממנו את החלקים ושתחזור אולי לתקן. לפני שיצאה הפניתי את תשומת ליבה שוב למכסה המשוחרר והוספתי ברגי פח כדי לנסות ולחזק את הסגירה וכל זאת ללא חיוב ומתוך רצון לעזור והובהר לה שוב שעליה לתקן את הבעיה. הלקוחה חויבה על הבדיקה של המזגן בלבד ועל זמן עבודה ולא חויבה כלל על הבדיקה הדיאגנוסטית והאיפוס של נורת תקלת המנוע וכמובן שלא חויבה על ההברגות.
4
כללי
גירסאות
סגור
איה ש. תל אביב.
משוב: 17/07/2016
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 45,000 ברכב מסוג פורד פוקוס שנת 2012. כלל החלפת ברקס אחורי.
חוות דעת:
הבן שלי הלך אליו והיה ממש מבסוט מכל הבחינות. היה יחס טוב, מקצועי והכל היה 100%.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איציק שחר, מודיעין.
משוב: 18/01/2019
תיאור השירות:
תיקון מנוע לרכב מסוג פורד פיאסטה 2011.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, ממש מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי חכם, רמת גן.
משוב: 23/11/2017
תיאור השירות:
טיפול ברכב מסוג פורד פוקס שנת 2012, כלל טיפול 15 אלף והחלפת תושבות מנוע.
חוות דעת:
הם היו בסדר גמור, עשו עבודה טובה ומהירה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רונן כהן, גבעתיים.
משוב: 06/09/2016
תיאור השירות:
חיזוק בורג בפנס של רכב פורד פוקוס.
חוות דעת:
הגעתי אליו כי הפנס שלי לא עבד. תוך מספר שניות הוא חיזק לי את הבורג ושלח אותי לשלום. בלי לקחת תשלום- אפילו אגורה! לא האמנתי בכלל. כל הכבוד לו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי בן דוד, חולון.
משוב: 29/03/2015
תיאור השירות:
טיפולים ב2 רכבים מסוג מאזדה 3 וטיפול ברכב פורד טרנזיט.
חוות דעת:
המוסך הוא מס 1! הם אנשים אמינים וממש טובים. הייתי מאוד מרוצה מהם ואני ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 21/06/2016
תיאור השירות:
תיקונים לפני טסט בפורד שנת 2008.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. היחס היה מקצועי והשירות טוב.
איכות
10
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
גיל י. תל אביב.
אשרור: 05/12/2019
משוב: 29/08/2019
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניצן כחלון, תל אביב.
משוב: 01/12/2019
תיאור השירות:
טיפול לפני טסט שכלל החלפת פילטר שמן ואויר, החלפת שמן מנוע וניקוי המנוע ברכב מסוג קיה פיקנטו.
חוות דעת:
הוא נתן שירות טוב מקצועי ואמין, אמר בדיוק מה צריך להחליף, המחיר לדעתי היה קצת גבוה אבל בגבול הסביר. אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יעל רביש, תל אביב.
אשרור: 30/11/2019
משוב: 21/02/2019
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף לרכב מסוג מאזדה 3 שנת 2009.
חוות דעת:
הוא ממש מקסים, השירות והיחס שלו היו מאה אחוז, עשה עבודה מדהימה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 419 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק