מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
תומר
ציון כללי:
9.09
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.36
זמנים 9.37
מחיר 8.57
איכות 9.28
דירוג כללי 9.09
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יוסי גולדברג, ירושלים.
משוב: 25/02/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 15 אלף ברכב סיאט.
חוות דעת:
הוא בחור מצוין, כיף לעבוד איתו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
ר. ש. רמת גן.
משוב: 30/05/2016
תיאור השירות:
מילוי גז למזגן ברכב של סיאט.
חוות דעת:
אשתי הייתה מאוד מרוצה מהשירות, המחיר היה בדיוק מה שאמרו והיא מאוד מרוצה באופן כללי. היו 2 אנשים לפניה, אבל הייתה שם פחות משעה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ע. ש. גבעתיים.
משוב: 12/04/2016
תיאור השירות:
טיפול שוטף 90 אלף ברכב מסוג סיאט איביזה.
חוות דעת:
היה בסדר. קצת היה לי קשה להשוות אז יכול להיות שזה היה טיפה יקר. נראה לי שהעבודה הייתה טובה.
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
אשרור: 22/11/2016
משוב: 22/08/2016
תיאור השירות:
טיפול שנתי 42 אלף ברכב מסוג סיאט איביזה, שנת 2013.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, הוא בחור טוב והשקיע. הוא עשה את הטיפול אבל יש תקלה שכן חוזרת על עצמה, קופצות נורות אזהרה בצג ואני לא יכול להעביר הילוכים. כתוצאה מזה אני צריך לעצור את האוטו, לדומם מנוע ולהדליק אותו שוב. הגעתי עבור טיפול שנתי וזו הייתה תקלה שבין היתר היה צריך לטפל ולא טופלה. הטיפול עבר בסדר גמור אבל התקלה לא טופלה.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
יעל רביש, תל אביב.
אשרור: 26/03/2020
משוב: 21/02/2019
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף לרכב מסוג מאזדה 3 שנת 2009.
חוות דעת:
הוא ממש מקסים, השירות והיחס שלו היו מאה אחוז, עשה עבודה מדהימה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית שמיר, תל אביב.
משוב: 26/03/2020
תיאור השירות:
החלפת פלאג ברכב.
חוות דעת:
נדלקה לי מנורת ההזהרה ברכב, הלכתי לבעל המקצוע, הוא עלה על התקלה במהירות ותיקן הכל כמו שצריך. אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסף יצחק ריבקין , תל אביב.
משוב: 19/03/2020
תיאור השירות:
בדיקה לפני טסט לרכב מסוג טיוטה קורולה.
חוות דעת:
התרשמתי לטובה, הוא היה מקצועי והמחיר היה הוגן. לגבי הזמנים, הייתי צריך קצת לחכות אבל אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אופיר גרזון, תל אביב.
משוב: 17/03/2020
תיאור השירות:
טיפול 10 לרכב מסוג פולקסוואגן.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, היה ממש נחמד, היה מאוד מקצועי, אני חושב שהוא אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונן ה. תל אביב.
משוב: 04/02/2020
תיאור השירות:
החלפת שמנים ובדיקה כללית ברכב מסוג טיוטה קורולה שנת 2010.
חוות דעת:
השירות היה טוב, אדיב והוא עמד בזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב שמואל, תל אביב.
אשרור: 29/01/2020
משוב: 30/10/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לרכב מסוג סוזוקי ויטארה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא בחור נחמד, עשה את הטיפול במהירות והיה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 428 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק