מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
תומר
ציון כללי:
9.09
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.36
זמנים 9.37
מחיר 8.57
איכות 9.28
דירוג כללי 9.09
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יגאל לרר, תל אביב.
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
החלפת בלמים ברכב מסוג טויוטה קורולה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה, באתי, היה נחמד וענייני. בדק על המקום ואמר לי מה הבעיה ומה צריך לתקן.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
זאב/ עתליה קלאתי, תל אביב.
משוב: 27/11/2018
תיאור השירות:
תיקון פגוש אחורי, מראה ופנסי רוורס ברכב טויוטה יאירס.
חוות דעת:
הוא לא עשה עבודה כ"כ טובה, הדביק את המראה עם דבק ואי אפשר להזיז את המראה אז לא רואים בה כל כך טוב כי היא לא בזוית הנכונה ואת הנורות רוורס הוא לא תיקן בכלל.
איכות
7
זמנים
9
יחס
9
7
כללי
גירסאות
אביעד בן נזרף, תל אביב.
משוב: 20/09/2018
תיאור השירות:
החלפת דוד של רדיאטור וטיפול 80,000 לרכב טויוטה 2004.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, הוא עשה את העבודה וכרגע הכל עובד כמו שצריך.
איכות
10
זמנים
7
יחס
9
8
כללי
גירסאות
עמרי צור, תל אביב.
אשרור: 23/01/2018
משוב: 19/09/2017
תיאור השירות:
תיקון מוט הגה ברכב טויוטה קורולה שנת 2011.
חוות דעת:
הוא מאנשי המקצוע היותר טובים שאני מכיר! אני נעזר בו כבר הרבה זמן, מאוד מקצועי, נותן יחס אישי ברמה גבוהה, שולח הודעות אחרי טיפולים לשאול מה מצב הרכב, גם אחרי טסט שואל אם הרכב עבר. לגבי המחירים עושה רושם שהם הוגנים וזמן השירות מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענבל י. תל אביב.
אשרור: 02/08/2017
משוב: 28/04/2017
תיאור השירות:
הכנה לטסט והעברת טסט לרכב מסוג טויוטה קורולה, שנת 1998.
חוות דעת:
מצוין! זמין בטלפון, הסביר באדיבות את התהליך. עמד במחיר שתיאמנו איתו מראש בלי הפתעות והיה יעיל, נחמד וזריז.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלית חדד, תל אביב.
משוב: 23/03/2017
תיאור השירות:
בדיקה ספציפית לפני טסט והחלפת נורה ברכב מסוג טויוטה.
חוות דעת:
היה אחלה. הגעתי אליו כדי לבדוק משהו ספציפי, ובסוף הוא גם החליף לי נורה בלי תשלום. הם היו ממש נחמדים ותקתקו, מבחינתי הם 10 בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריה רצון, תל אביב.
משוב: 10/12/2016
תיאור השירות:
הכנה לטסט כולל החלפת בלמים ושמנים לטויוטה קורולה.
חוות דעת:
הוא תמיד נותן שירות מעולה! אני ממליץ בהחלט לעבוד איתם.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יהונתן לב, תל אביב.
משוב: 05/10/2016
תיאור השירות:
בדיקה עקב תקלה במערכת חשמל בטויוטה יאריס 2004.
חוות דעת:
היה אמין, המחיר טוב, שיתף אותי במהלך הטיפול כי זו היתה תקלה מורכבת. בסך הכל היתה חוויה נעימה והיה חשוב לו שאהיה מרוצה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ריקי א. תל אביב.
אשרור: 16/08/2016
משוב: 16/05/2016
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן ברכב טויוטה יאריס שנת 2005.
חוות דעת:
הם נורא חמודים, היה ממש אחלה. הם ביצעו את העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זיוה מ. תל אביב.
אשרור: 12/04/2016
משוב: 07/01/2016
תיאור השירות:
טיפול שנתי שכלל החלפת שמן מנוע, פילטר שמן, פילטר אוויר, פלגים, אטם מכסה שסטומים, ברכב מסוג טויוטה קורולה שנת 2004.
חוות דעת:
היחס היה טוב, תומר התקשר ועדכן אותי בכל תקלה שגילה, ונתן לי רישום של פרטי העבודה והחלפים. בנוסף נתן לי חינם נוזל לוישרים ובנה בעצמו צינור נשם לפילטר אוויר, שהיה צריך להחליף, שגם עליו לא חייב אותי. הייתי מרוצה מכל הבחינות!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 428 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק