מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
תומר
ציון כללי:
9.09
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.36
זמנים 9.37
מחיר 8.57
איכות 9.28
דירוג כללי 9.09
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
צדיק אליקים, תל אביב.
משוב: 14/10/2018
תיאור השירות:
טיפול שנתי והכנה והגשה לטסט ברכב הונדה סיביק 2013.
חוות דעת:
הוא היה יוצא מן הכלל! השירות היה אדיב והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אסף סוואר, תל אביב.
משוב: 21/08/2018
תיאור השירות:
טיפול 10,000 שכלל החלפת פלגים וחלקים נוספים, העברת טסט לרכב הונדה.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור. קיבלו אותי בזמן, המחיר קצת יקר ולקח להם יום להחזיר את הרכב.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ויקטור בוחניק, תל אביב.
משוב: 13/10/2016
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 30 אלף שכלל החלפת ברקסים קדמיים ברכב הונדה ג'אז.
חוות דעת:
הוא היה לגמרי סבבה. הוא קיבל אותי מעכשיו לעכשיו, הוא היה מקצועי וישר עלה על הבעיות. בנוסף הוא יצא הוגן כשאמר לי שרק עוד 30 אלף אני אצטרך להחליף את הפלאגים, שכידוע, הם הדבר היקר בטיפול תקופתי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס כהן, לוד.
אשרור: 11/02/2020
משוב: 13/11/2019
תיאור השירות:
תיקון פנס שמאלי אחורי ברכב מסוג הונדה.
חוות דעת:
תומר היה טוב, זמין שאגיע מידית, מקצועי, המחיר קצת יקר לדעתי אבל עשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוני רפופורט, ירושלים.
אשרור: 21/06/2016
משוב: 17/03/2016
תיאור השירות:
בדיקה כללית לרכב מסוג הונדה סיוויק שנת 1995.
חוות דעת:
אני חושב שהוא מאוד מקצועי. הוא אמין, ישר ונחמד. הוא עשה עבודה טובה וגבה עלות מצחיקה. אני מרוצה וממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
י. ש. תל אביב.
משוב: 25/12/2016
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף ברכב מסוג הונדה אקורד.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא עמד בזמנים ועשה עבודה טובה. מבחינתי הוא 10 בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ס. ל. גבעתיים.
משוב: 22/03/2020
תיאור השירות:
טיפול עשרת אלפים והכנה לטסט לרכב הונדה ג'אז 2005 שכלל החלפת שמן בברקסים.
חוות דעת:
הוא היה אדיב, מאוד שירותי ונעים. מאוד עזר, התעניין וטרח לבדוק שהכל הסתדר. מבחינת מחיר הוא לא היה זול בעיני אבל גם לא יותר מידי יקר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ד. ס. נתניה.
אשרור: 26/02/2019
משוב: 28/11/2018
תיאור השירות:
טיפול תקופתי של 15,000 ק"מ, ברכב מסוג HONDA CIVIC משנת 2007, כולל החלפת רכיבים של מערכת ההיגוי והחלפת ברקסים.
חוות דעת:
הוא נתן לי שירות מצוין! האוטו נוסע טוב. הוא גם התקשר לשאול איך הוא נוסע ואם אני מרוצה או לא. הוא נתן לי את כל הפרטים ולא לקח כסף בלי לשאול אותי. מעבר לכך, מה שהוא אמר שיקרה, קרה בזמן.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל רביש, תל אביב.
אשרור: 26/03/2020
משוב: 21/02/2019
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף לרכב מסוג מאזדה 3 שנת 2009.
חוות דעת:
הוא ממש מקסים, השירות והיחס שלו היו מאה אחוז, עשה עבודה מדהימה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית שמיר, תל אביב.
משוב: 26/03/2020
תיאור השירות:
החלפת פלאג ברכב.
חוות דעת:
נדלקה לי מנורת ההזהרה ברכב, הלכתי לבעל המקצוע, הוא עלה על התקלה במהירות ותיקן הכל כמו שצריך. אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 428 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק