מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
תומר
ציון כללי:
9.10
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.35
זמנים 9.37
מחיר 8.59
איכות 9.27
דירוג כללי 9.10
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלכסיי קוולמן, תל אביב.
אשרור: 05/01/2020
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מדחס של המזגן והחלפת מגבים ברכב דייהטסו סיריון.
חוות דעת:
הוא היה אחלה מבחינה מקצועית ותיקן לי את זה כבר באותו יום.
איכות
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
סגור
אבי ע. תל אביב.
אשרור: 20/01/2017
משוב: 06/09/2016
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ברכב דייהטסו סיריון שנת 2004. כלל החלפת שמנים, פלאגים, רצועת טיימינג ובלמים אחוריים.
חוות דעת:
השירות היה טוב, הוא בחור נחמד, אדיב ונראה ישר. הסביר לי הכל וגם מבחינת זמן עבודה היה סביר בהחלט. בסך הכל אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
עדי אשכנזי, תל אביב.
משוב: 21/11/2016
תיאור השירות:
טיפול שנתי והכנה לטסט ברכב של חברת דייהטסו שנת 2005.
חוות דעת:
היה נהדר! הם מאוד נחמדים, מקצועיים ומהירים. הוא נתן לי אופציות לבחור מה להחליף והאוטו עבר את הטסט מיד. הם עזרו לי במשהו נוסף ואני לקוחה מרוצה!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טלי אלחדד, תל אביב.
משוב: 11/11/2016
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף ברכב מסוג דייהטסו סיריון משנת 2008 שכלל החלפת מנורות בלוחית רישוי אחורית.
חוות דעת:
הם מעולים! הם היו מאוד מקצועיים ועמדו בזמנים. למחרת תומר גם שאל אותי אם הכל בסדר. הייתי מרוצה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נדב ז. תל אביב.
משוב: 30/09/2016
תיאור השירות:
טיפול 10.000 לרכב דייהטסו סיריון 2007.
חוות דעת:
הם היו נחמדים ועמדו בזמנים היו בסדר גמור מכל הבחינות.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מיכל להב, תל אביב.
משוב: 20/03/2016
תיאור השירות:
טיפול 120,000 שכלל החלפת נורות ותוסף דלק ברכב מסוג דייהטסו שנת 2008.
חוות דעת:
הם היו מאד מקצועיים ותומר היה ממש נעים ומקסים. הוא הציע לעזור במידה ואני יצטרך כי היו לי כל מיני שאלות. זה אוטו חדש שאני לא מכירה והוא היה מאד סבלני. אני חושבת שהמחיר היה טוב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלירן גולן, גבעתיים.
אשרור: 14/03/2017
משוב: 14/12/2016
תיאור השירות:
החלפה של רפידות ברקסים קדמיים, שתי גומיות וכיוון גלגלים ברכב דייהטסו סיריון שנת 2007.
חוות דעת:
הם היו בסדר. המחיר היה הוגן אך מבחינת הזמנים לקח קצת זמן.
איכות
10
מחיר
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
חן מור, ראשון לציון.
משוב: 09/01/2017
תיאור השירות:
בדיקת דייהטסו סיריון שנדלקה בו נורה.
חוות דעת:
הייתי אצלם כבר כמה פעמים במשך השנים. בפעם האחרונה הוא ביצע בדיקה בנוגע לנורה שנדלקה ברכב, והוא טיפל בבעיה ביעילות וזריזות. הרכב חזר אלי כבר באותו יום. הוא מקצועי ומסביר הכל ואני ממש סומכת עליו- כשאני משאירה אצלו את הרכב אני יודעת שהכל יהיה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה פ. פתח תקווה.
משוב: 09/08/2016
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי דייהטסו סירון שנת 2007.
חוות דעת:
הרכב לא התניע והוא איתר את התקלה בטלפון וסייע לי. זה אכן עזר, אני מרוצה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב שגיא, מודיעין.
משוב: 24/05/2016
תיאור השירות:
טיפול בברקסים אחוריים, בדיקה כללית למערכת ותיקון מנגנון נעילת דלתות בדייהטסו שנת 2001.
חוות דעת:
תומר היה חביב, ידידותי ומקצועי. קיבלתי ממנו שירות מעולה, סיוע והסברים מעל ומעבר למטרת הטיפול שעבורו הגעתי אליו וכל זה במחיר למעלה מהוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 422 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק