מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רועי
ציון כללי:
9.37
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.26
זמנים 9.47
מחיר 9.47
איכות 9.33
דירוג כללי 9.37
התפלגות

מחושב על 19 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יעקב פטש, רעננה.
משוב: 16/06/2020
תיאור השירות:
עריכה ושכפול של עלון רפואי.
חוות דעת:
זה לקח הרבה זמן אבל קשה לי להעריך בגלל התקופה הזו, הם משתדלים להיות שירותיים, אי אפשר לדעת אם זאת ההתנהלות גם במצב שגרה. בסופו של דבר העבודה יצאה יפה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ענת קראוס, חיפה.
אשרור: 31/12/2019
משוב: 08/04/2019
תיאור השירות:
הדפסת 60 הזמנות לחתונה ומשלוח.
חוות דעת:
שירות מצוין. הם יעילים, זריזים, סבירים במחיר ובהחלט מגיע לרועי כל הכבוד. התנהלתי מולם במייל והם שלחו את ההזמנות למקום שביקשתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמי רשף, צופית.
משוב: 25/11/2019
תיאור השירות:
הדפסת 200 כרטיסי ביקור.
חוות דעת:
רועי היה על הכיפאק, הייתי מרוצה מהזמינות שלו, מהשירות, והכול היה ממש סבבה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
מוטי מריאן, גבעתיים.
משוב: 19/08/2018
תיאור השירות:
הכנת כרטיסי ביקור עם צבע.
חוות דעת:
נתן שירות כמו שצריך והכל בסדר.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מריוס גפן, הרצליה.
אשרור: 05/06/2018
משוב: 25/03/2018
תיאור השירות:
הדפסת פליירים וקאפות.
חוות דעת:
אתחיל בכך שהעבודה בוצעה בזמן - כמובטח. אבל היו לי אכזבות מהשרות. האכזבה העיקרית הייתה לאחר קבלת ההדפסות, כאשר התברר לי שהן ארוכות מהתקן (32 ס"מ במקום 29.7 ס"ם) ולכן לא יכולתי להשתמש בהן. יתרה מכך, כאשר הצבעתי על התקלה, במקום להודות בטעות, להתנצל ולחפש דרך לתקן, האיש החל להתווכח איתי ולהסביר שזו הזמנה קטנה של 200 ש"ח ושבכלל בעצם הרוחתי, כיוון שהגודל אשר קיבלתי הוא של הדפסת פרימיום. להערכתי, זהו יחס לא ידידותי, לא מכובד ולא מקצועי. אכזבה קלה נוספת הייתה לי על העדר האפשרות לקבל רגלית לקאפה, אפשרות נפוצה במרבית יתר העסקים המקצועים.
איכות
4
מחיר
7
זמנים
9
יחס
2
4
כללי
גירסאות
ורדי בנבנשתי, פתח תקווה.
אשרור: 24/04/2018
משוב: 22/03/2018
תיאור השירות:
הדפסת מדבקות ומגנטים.
חוות דעת:
היה יופי של שרות. אדיב, מהיר ומקצועי . מומלץ!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גילה ש. תל אביב.
משוב: 11/07/2017
תיאור השירות:
הדפסת קבלות.
חוות דעת:
שירות מעולה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
קארין ליברן, רמת גן.
משוב: 02/04/2017
תיאור השירות:
הדפסת של 1000 מדבקות "אין חניה" בגודל A5.
חוות דעת:
הוא היה על הכייפאק, עמד בזמנים ועשה עבודה טובה ומקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן בירן, רמת גן.
משוב: 20/03/2016
תיאור השירות:
הדפסת כרטיסי ביקור ופליירים.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, הוא ענה ישר לטלפון ולמחרת כבר עשה את העבודה, הכל היה מוכן באותו יום והמחיר היה הוגן מאוד, אני ממליץ עליו בחום, היה ממש מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי שבי, רמת גן.
אשרור: 01/03/2016
משוב: 04/01/2016
תיאור השירות:
הדפסת עשר מדבקות לוגו קטנות עבור העסק.
חוות דעת:
השירות היה עשר! שלחתי לו קובץ וזה היה מוכן כבר למחרת, בעל מקצוע מאוד נחמד, המחיר שלקח היה הוגן. היה באמת בסדר גמור מכל הבחינות.
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 19 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשעסק רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק