מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שתפו
אריאל
ציון כללי:
9.34
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.54
זמנים 9.16
מחיר 9.37
איכות 9.51
דירוג כללי 9.34
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
סיון זקן, רמת גן.
אשרור: 01/10/2020
משוב: 02/06/2020
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייח והחלפת מארז.
חוות דעת:
10 מכל הבחינות :)דאג עבורי למחשב חלופי לכל התקופה עד שהצליח למצוא את החלק המתאים למחשב שלי (וזה לא היה פשוט..)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דור א. רמת גן.
משוב: 13/09/2020
תיאור השירות:
חיבור שלוש נקודות רשת בדירה לראוטר דרך switch בארון התקשורת הדירתי.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! מקצועי, ישר ולעניין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתמר דוידי, גבעתיים.
משוב: 06/09/2020
תיאור השירות:
תיקון מתג הפעלה.
חוות דעת:
היה אחלה לגמרי!
איכות
9
מחיר
7
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יונתן פרחי, רמת גן.
משוב: 10/08/2020
תיאור השירות:
תיקון מחשב שנרטב של חברת אפל.
חוות דעת:
בתיקון הראשוני בוצע ניקוי של נזקי המים והחלפה של ההארק דיסק ובנוסף הוחלפו רמקולים. אחרי שבועיים הרמקולים החדשים עשו בעיות שוב, המחשב נלקח לבדיקה שרק לאחר זמן רב ניתנה תשובה ששמו לנו בטעות רמקול לא מתאים ושהם הזמינו רמקול חדש, מאז לא יצרו קשר איתנו בנושא. לאחר מספר שבועות באופן רנדומלי המחשב קרס ולא נדלק, ונלקח לבדיקה ולאחר כמעט 3 שבועות בהם לא ידעו לומר לנו מה הסיבה לקריסתו ביקשנו זיכוי, קיבלנו זיכוי של חצי מהסכום ששילמנו. לפני שהתחלנו בתיקונים רצינו הבהרה שיש למה לתקן ושתהיה שרידות למחשב לאחר התיקון, בשורה התחתונה מה שקיבלנו הוא שחודשיים לאחר התיקון נשארנו עם מחשב שהוא בעצם חתיכת מתכת שלא ניתן לעשות איתה כלום ועם חור בכיס. בנוסף רוצה להוסיף כי לא היו כמעט שום עדכונים בנוגע להתקדמות מצב המחשב והיה צריך כל הזמן לרדוף אחריו כדי להשיג מידע על ההתקדמות, בייחוד כשהוא ידע שהמחשב משרת סטודנטית בתקופת מבחנים וכל החומר הלימודי נמצא עליו.
איכות
1
מחיר
3
זמנים
1
יחס
1
1
כללי
גירסאות
יעל כרמי, רמת גן.
משוב: 19/07/2020
תיאור השירות:
קניתי ממנו מחשב נייד יד שנייה.
חוות דעת:
היה מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל היימן, רמת גן.
אשרור: 19/07/2020
משוב: 13/04/2020
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יפעת אהרון, רמת גן.
משוב: 10/06/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע למחשב נייד.
חוות דעת:
היה נחמד מאוד ומקצועי. היה יחסית זמין וממש בסדר. הוא אמר לי ללחוץ על כמה כפתורים שפתרו את הבעיה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל איתם, רמת גן.
משוב: 09/06/2020
תיאור השירות:
התקנת מערכת הפעלה במחשב נייד.
חוות דעת:
הגענו אליו, הוא היה בסדר גמור וכשהייתה בעיה נוספת עזר בלי תשלום נוסף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירן פ. גבעתיים.
משוב: 03/06/2020
תיאור השירות:
אמבטיית קורוזיה למחשב נייד של חברת אפל.
חוות דעת:
אריאל היה אדיב, לקח והחזיר את המחשב, גבה מחיר טוב והיה ממש אחלה. ממליצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי עוזרי, גבעתיים.
משוב: 11/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייד של אסוס והחלפת קבל של מסך.
חוות דעת:
היה אחלה! הוא מהיר, שירותי ועמד בזמנים. מקצועי, עמד במה שאמר והמחיר בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 240 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק