מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יגאל
ציון כללי:
9.54
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.59
זמנים 9.67
מחיר 9.45
איכות 9.67
דירוג כללי 9.54
התפלגות

מחושב על 67 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
טניה א, בית שמש.
משוב: 16/04/2019
תיאור השירות:
תיקון דלת של ארון קיר.
חוות דעת:
השירות והיחס היו טובים, הגיע בזמן, היה מאוד מאוד נחמד, אני מאוד מרוצה ממנו מהעבודה שלו.
איכות
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
אביחי ד. ירושלים.
אשרור: 30/06/2019
משוב: 30/04/2019
תיאור השירות:
פירוק, הרכבה ושיפוץ שידה ושולחן כתיבה.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב פישר, ירושלים.
משוב: 23/05/2019
תיאור השירות:
תיקון ארון בחדר אמבטיה.
חוות דעת:
היה עשר! עבודה מקצועית עם גישה חיובית (עם חיוך על הפנים), הגיע בזמן שנקבע וגבה מחיר בהחלט סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פיטר קנטור, גבעת זאב.
משוב: 20/05/2019
תיאור השירות:
תיקון דלת של ארון הזזה.
חוות דעת:
היה מצוין, אני מרוצה מהכל. הוא הגיע בזמן וטיפל בבעיה כמו שצריך והיה מאוד נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעזר במברגר, ירושלים.
משוב: 11/04/2019
תיאור השירות:
הרכבת ארון בינוני.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! מקצועי מאוד, מהיר, אמין ממש מאה אחוז. בא ועשה את העבודה, את המחיר סיכמנו מראש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי ב. ירושלים.
משוב: 01/04/2019
תיאור השירות:
תיקון 10 כיסאות עץ של פינת אוכל ושל מטבח.
חוות דעת:
שירות מצוין! הגיע בזמן. עשה את העבודה והיה סבלני. מקצועי, ידע את העבודה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ננסי אדרי, ירושלים.
משוב: 25/03/2019
תיאור השירות:
החלפת צילינדר ב4 דלתות בארון בגדים, סידור מסילת ארון והדבקת מגירה שהשתחררה בשידה.
חוות דעת:
הוא היה מקסים. קודם כל הוא דייקן, קבענו שעה והוא רצה לשנות אז הוא שאל אותי אם אפשר להקדים. הוא עשה עבודה יסודית עם הלב והנשמה, ברור שהוא הנגר שלי מעכשיו, נגמר הסיפור. הוא עובד יפה, משאיר נקי, ממש תענוג! המחירים סבבה, הוא צדיק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמי ט. ירושלים.
משוב: 25/03/2019
תיאור השירות:
תיקון מיטה וארון.
חוות דעת:
הוא היה מאד מקצועי, נחמד, בא בזמן, שירותי, לדעתי מחיר קצת גבוהה אבל סך הכל מרוצה מהשירות.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיורא ג. מבשרת ציון.
משוב: 07/03/2019
תיאור השירות:
פירוק והרכבת שולחן וכיסאות ותיקונים שונים במטבח.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חנן ב. ירושלים.
משוב: 28/02/2019
תיאור השירות:
תיקון משקוף וצירים בדלת אמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, בסדר גמור, בא כדי להחליף משקוף וצירים ובסוף הוא הצליח להדביק את המשקוף בחזרה בלי להחליף ככה שחסכתי הוצאה בזכותו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 67 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק