מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מארק
ציון כללי:
9.52
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.71
זמנים 9.58
מחיר 9.53
איכות 9.58
דירוג כללי 9.52
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
שלי גורמן, בת ים.
אשרור: 22/01/2020
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
חיבור מחשב נייד למדפסת.
חוות דעת:
אני רוצה להמליץ עליו בפה מלא! הוא בחור מקסים! אין דברים כאלה. הוא אמר לי מראש מחיר לביקור וכשהגיע הוא עבד חצי דקה ולא הסכים לקחת ממני שקל. הוא הסביר לי בדיוק איך הוא עשה את החיבור ואמר שאני יכולה להתקשר אליו בכל שעה והוא ינחה אותי איך לעשות את החיבור מחדש אם יקרה שוב. הוא חמד של בחור! דברים כאלה לא קיימים. זה עשה לי כל כך טוב על הלב שיש אנשים כמוהו :)
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דליה ח. חולון.
אשרור: 03/03/2018
משוב: 27/11/2017
תיאור השירות:
התקנת מערכת הפעלה חדשה והעברת המידע מהמחשב הישן למחשב החדש, כולל הדרכה.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מושי גיטליס, חולון.
אשרור: 27/02/2018
משוב: 19/09/2017
חוות דעת:
היה עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני דימנט, חולון.
אשרור: 19/12/2017
משוב: 19/09/2017
תיאור השירות:
החלפת הארד דיסק במחשב נייח.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה ממנו! ממש מעל ומעבר! עשה עבודה ממש יפה ומקצועית, היה סבלני ומסור, הגיע אלי למרות השעה המאוחרת, ממש כל הכבוד לו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דליה וולמן, חולון.
משוב: 04/09/2017
תיאור השירות:
העברת דאטא ממחשב נייח למחשב נייח חדש.
חוות דעת:
הבחור עבד 3 שעות במסירות ובסבלנות משהוא לא רגיל, הוא גבה מחיר הגון ביותר, צנוע אדיב ומקצועי, הייתי מאוד מאוד מרוצה ואני ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אשר חג'בי, חולון.
אשרור: 22/03/2017
משוב: 07/12/2016
תיאור השירות:
איפוס מדפסת מול המחשב.
חוות דעת:
הוא השקיע למעלה משעה וחצי ועשה עבודה מעולה. הוא היה אדיב והיה חשוב לו מאוד שאהיה מרוצה- הוא אמר שאם משהו לא בסדר שאצלצל אליו. הוא איש אדיב, נעים הליכות ומקצוען אמיתי. היה נעים להכיר איש כזה וחימם לי את הלב היחס שלו! הא לא מיהר ולא ענה לנייד שלו תוך כדי עבודה. הלוואי וכל בעלי המקצוע יהיו כאלה. בנוסף הוא גבה מחיר כל כך זול לעומת אחרים- חצי מחיר פחות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר כהן, חולון.
משוב: 01/07/2016
תיאור השירות:
החלפת מערכת הפעלה וכונן דיסקים.
חוות דעת:
היה אחלה! הגיע מהר, נתן שירות מיקצועי מכל הלב ממליץ בחום.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
גירסאות
מרגריטה בנימין, בת ים.
משוב: 07/09/2015
תיאור השירות:
תיקון מחשבים ניידים ומחשב נייח, כלל התקנת תוכנות.
חוות דעת:
הוא הציל אותי, הוא בעל מקצוע עם הרבה ידע, הוא מקצועי, לא יקרן, עומד בזמנים ועובד זריז, אני מאד ממליצה עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאיר וינברג, תל אביב.
משוב: 26/07/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל רשת בקיר.
חוות דעת:
היה מצוין! הייתי מרוצה מהשירות ומהמחיר. הוא עשה לי עוד כל מיני בדיקות שהוא לא היה צריך לעשות על הדרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב רשף, תל אביב.
משוב: 29/05/2019
תיאור השירות:
טיפול במערכת האימייל במחשב נייד.
חוות דעת:
היה בינוני, המון רצון טוב באמת, לא שיחק אותה, הוא היה הכי טוב ביחס לאחרים. מבחינת הרצון היה טוב אבל הסטנדרטים הם לא ברמה טובה מספיק בשבילי.
איכות
7
מחיר
6
זמנים
6
יחס
8
7
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 182 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק