מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מארק
ציון כללי:
9.50
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.69
זמנים 9.52
מחיר 9.49
איכות 9.56
דירוג כללי 9.50
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יאיר וינברג, תל אביב.
משוב: 26/07/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל רשת בקיר.
חוות דעת:
היה מצוין! הייתי מרוצה מהשירות ומהמחיר. הוא עשה לי עוד כל מיני בדיקות שהוא לא היה צריך לעשות על הדרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יעקב רשף, תל אביב.
משוב: 29/05/2019
תיאור השירות:
טיפול במערכת האימייל במחשב נייד.
חוות דעת:
היה בינוני, המון רצון טוב באמת, לא שיחק אותה, הוא היה הכי טוב ביחס לאחרים. מבחינת הרצון היה טוב אבל הסטנדרטים הם לא ברמה טובה מספיק בשבילי.
איכות
7
מחיר
6
זמנים
6
יחס
8
7
כללי
גירסאות
יעקב רשף, תל אביב.
משוב: 28/04/2019
חוות דעת:
לצערי, מרק לא הצליח למלא את תפקידו כראוי. הדבר הגרוע ביותר הוא שמספר פעמים הוא לא ענה על בקשותי בדו"אל שיתקשר אלי. גם חלק מהדברים שעשה במערכת שלי לא היו עשוים כראוי. חבל!
איכות
6
מחיר
6
זמנים
5
יחס
8
6
כללי
גירסאות
אלעד שפיגל, תל אביב.
משוב: 11/12/2018
תיאור השירות:
תיקון מחשב של חברת DELL.
חוות דעת:
ממש טוב! הוא היה נחמד מאוד, מהיר מאוד ונורא זול. הבאתי איתי אליו עוד מחשב לשאול כמה שאלות לגביו ובלי לומר מילה הוא עזר לי בו גם בלי לגבות תשלום נוסף כלל וזה היה נורא נחמד מצידו. אני ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי רוזן, תל אביב.
משוב: 06/12/2018
תיאור השירות:
תיקון של מחשב נייד מחברת LENOVO כולל החלפה של הארד דיסק.
חוות דעת:
מארק היה מעולה! יש לי רק דברים טובים להגיד עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן מ. תל אביב.
אשרור: 18/11/2018
משוב: 20/08/2018
תיאור השירות:
תיקון בעיית גלישה באינטרט דבר שחייב ניקוי של קוד זדוני ותחזקה של מחשב נייד של חברת טושיבה.
חוות דעת:
מדובר באיש מקצוע מעולה. עשר חלקי עשר. הוא הגיע בו ביום, בלילה, אלי הביתה, ותוך 40 דקות פתר את כל הבעיות ונתן שירות מעולה במחיר זול. אקח אותו שוב תמיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני טל, תל אביב.
משוב: 12/11/2018
תיאור השירות:
התקנת תוכנות שונות.
חוות דעת:
בחור על הכיפאק! הגיע, עשה, עמד בזמנים ונתן שירות טוב.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שירי נ. תל אביב.
אשרור: 11/11/2018
משוב: 12/08/2018
תיאור השירות:
החלפת מסך במחשב של חברת טושיבה.
חוות דעת:
הוא נהדר! אני ממליצה בחום! הוא איש שירות מצויין אדיב, חכם, ומקצועי. הגיע עד הבית ולקח את המחשב לתיקון והחזיר במהירות שיא ובמחיר הוגן. כן יירבו אנשי מקצוע כמוהו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הילה פרץ, תל אביב.
משוב: 07/11/2018
תיאור השירות:
תיקון סוללה במחשב נייד של חברת לנובו.
חוות דעת:
בגדול הוא היה מצוין! הוא הסביר לי בפלאפון כל מה שצריך. גם כשאמרתי לו שאני רוצה לקחת את המחשב למעבדה הוא אמר שזה לגיטימי וזה טוב מאוד, היה די הוגן. בסוף באמת פניתי אליו. הוא בא ולקח את המחשב באותו היום. יום למחרת התקשר ואמר שהבעיה מאוד פשוטה והוא לקח מחיר הוגן בהתאם. עשה עבורי שדרוגים והחזיר לי את המחשב תקין עם תוספות. עשה עבודה מעולה. אני ממש מרוצה מהשירות שלו :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארז גזית, תל אביב.
משוב: 30/10/2018
תיאור השירות:
פירמוט מחשב נייח.
חוות דעת:
היה מקצועי, עשה עבודה טובה, נתן שירות מצוין, הוא חברותי ונעים. היה מהמם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 177 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק