מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אידו
ציון כללי:
9.73
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.77
זמנים 9.85
מחיר 9.60
איכות 9.79
דירוג כללי 9.73
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אריה בר און, כפר יונה.
משוב: 28/10/2019
תיאור השירות:
התקנת נקודת גז מהכיריים למרפסת.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה מעולה מה שלמשל אמישראגז לא הצליחה לעושת. הוא גבה סכום הגיונו שקבענו מראש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל מסיכה, נורדיה.
משוב: 23/10/2019
תיאור השירות:
התקנת תשתית גז ונקודת גז וחיבור בלון גז.
חוות דעת:
הוא היה אחלה! עשה עבודה טובה, היה שירותי, הגיע בזמן והמחיר היה הוגן. הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל לוי, קדימה-צורן.
אשרור: 18/09/2019
משוב: 19/08/2019
חוות דעת:
היה מעולה, הכל היה ממש אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף חמצני, קדימה-צורן.
אשרור: 01/09/2019
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
התקנת כיריים חדשים במקום ישנים.
חוות דעת:
הוא הגיע בטווח הזמן אליו התחייב והיה מקצועי ואדיב. הסיר את הכיריים הישנים, ניקה, התקין את החדשים, בדק תקינות, לקח את הסכום עליו הסכמנו ונתן מסמך אחריות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מור אשל, קדימה-צורן.
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
תיקון כיריים גז.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה תיקון טוב. אבל לאחר כיומיים גילינו שהכיריים לא מודבקים לשיש! כשביקשנו שיחזור לסדר טען שזה לא הוא ולא באחריותו. חבל. זה לא שירות טוב לדעתי.
איכות
6
מחיר
9
זמנים
10
יחס
6
6
כללי
גירסאות
פנינה אלון, קדימה-צורן.
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
תיקון של גריל גז.
חוות דעת:
הוא היה מצוין ומעולה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
זוהר ג. קדימה-צורן.
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
חיבור גריל גז לנקודה במרפסת.
חוות דעת:
מצוין! שירות מעולה! בא בזמן, היה אדיב ומקצועי. שם לב תוך כדי הבדיקה שחלק מהגריל היה משוחרר קצת וחיזק את ההברגות. הסביר לי בדיוק איך לחבר ולנתק במידת הצורך. המחיר שנתן בטלפון היה זהה למחיר שנגבה בפועל למרות החיזוקים שעשה עבורי. מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאיר שרים, קדימה-צורן.
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
החלפת כיריים.
חוות דעת:
הוא היה ממש טוב. הוא מאוד מקצועי והכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי אופיר, קדימה-צורן.
אשרור: 05/07/2019
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
הנחת צינור גז לחימום מהמטבח לסלון והתקנת ברז התסעפות.
חוות דעת:
היה מצוין. קבעתי איתו, הוא התקשר והודיע שהוא בדרך והמחיר היה הוגן. הוא עשה עבודה טובה והוא בחור נחמד. מגיע לו פרגון!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורנה הראל, קדימה-צורן.
משוב: 03/06/2019
תיאור השירות:
התקנת צנרת גז חדשה וחיבור כיריים גז.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הגיע בזמן, העבודה הייתה מקצועית והיינו מאוד מרוצים. הוא היה אמור להתקשר לפני שהוא הגיע אבל הוא לא התקשר. חוץ מזה הוא מאוד הוגן, גם מבחינת המחיר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 2556 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי גז רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני גז. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק