מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
נתנאל
ציון כללי:
9.51
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.60
זמנים 9.71
מחיר 9.34
איכות 9.74
דירוג כללי 9.51
התפלגות

מחושב על 75 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יעקב דהן, לוד.
משוב: 18/12/2019
תיאור השירות:
תיקון של סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא הגיע בזמן ותקתק עבודה, היה אדיב ונחמד. עשה עבודה מקצועית והסביר כל מה שעשה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ניסים גבריאלוב, רמלה.
משוב: 24/12/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה של צינור משותף בין דיירים וחיבור כמה צינורות.
חוות דעת:
עשה את העבודה מהר ובצורה נפלאה, עמד בלוח זמנים ויש לו זמינות ומענה ברמה גבוהה. לדעתי המחיר היה יחסית יקר.
מחיר
8
זמנים
9
יחס
8
8
כללי
גירסאות
עתרת מורגנשטרן, לוד.
משוב: 17/12/2018
תיאור השירות:
פתיחה של סתימה בביוב של בניין.
חוות דעת:
הוא היה מאוד מקצועי! הוא הסביר לי דברים, ענה לשאלות שלי בסבלנות, עשה קצת מעבר למה שדיברנו עליו ואפילו הוריד מהמחיר המוסכם, בגלל שכבר היה בסביבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ללה איסקייב, לוד.
אשרור: 24/10/2017
משוב: 23/08/2017
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור במטבח.
חוות דעת:
הוא היה ממש סבבה. הגיע תוך שעה מהרגע שהתקשרנו, היה נחמד, מקצועי ואפילו התקשר מראש לבדוק שהמחיר מתאים לנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה דבורה, רמלה.
משוב: 12/07/2017
תיאור השירות:
החלפת צינור מהברז מים הראשי עד הבית.
חוות דעת:
שירות יותר ממעולה! אני ממש מרוצה. מהרגע שהתקשרתי, תוך חצי שעה או שעה הוא כבר היה אצלי. מבחינת מקצועיות הוא זיהה את הבעיה ממש מהר והיה מאד אדיב. הציע 2 פתרונות ואמר מה לדעתו כדאי לי ומה עדיף.למחרת בבוקר הוא כבר הגיע עם כל החומרים, עבד על הבעיה ובסביבות 11-12 כבר סיים. לא טירטר אותי, הגיע אליי שוב לאחר מכן עבור התשלום. היה ממש אחלה אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביטל חג׳ג׳, לוד.
משוב: 10/07/2017
תיאור השירות:
תיקון של נזילה מאסלה וחיזוק של צינור ברז.
חוות דעת:
היה סבבה ממש. הוא הגיע בזמן, עשה עבודה טובה. הוא גם לא הפריז במחיר אלא רצה לקחת רק על הביקור ואני בעצמי הוספתי לו גם על החומרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביעד למפנר, לוד.
משוב: 13/06/2017
תיאור השירות:
החלפת צינור בדוד שמש.
חוות דעת:
היה ממש מצויין, הסביר לי הכל על המחירים ועשה עבודה טובה במחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמנון ווסקר, לוד.
משוב: 26/04/2017
תיאור השירות:
החלפת מערך שעון מים חלוד.
חוות דעת:
הוא עובד ברמה גבוהה ובצורה נאותה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל רז, לוד.
משוב: 24/04/2017
תיאור השירות:
החלפת צינור.
חוות דעת:
הוא היה בסדר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סשה ב. רמלה.
משוב: 03/03/2017
תיאור השירות:
החלפת שני ברזים והכנה למדיח כלים.
חוות דעת:
הוא היה עשר, הייתי מרוצה ממנו. הוא בא בזמן, היה מקצועי ועשה את העבודה מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 75 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק