מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אושר
ציון כללי:
9.62
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 10.00
מחיר 9.12
איכות 9.62
דירוג כללי 9.62
התפלגות

מחושב על 8 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
חיים ריינגוורץ, נתניה.
משוב: 05/05/2017
תיאור השירות:
החלפת ברזים במקלחת ובמטבח.
חוות דעת:
הוא נתן שירות טוב ומקצועי. היה אמין ויעיל אבל לא היה זול. בפעם הראשונה לא פתר את הבעיה, אך חזר בפעם השנייה שקראנו לו ולא התמהמה.
איכות
10
מחיר
6
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
מיכאל אל דור, נתניה.
משוב: 05/05/2017
תיאור השירות:
תיקון נזילה בחדר אמבטיה בצינור שמוביל מים לשירותים ולמקלחת.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, אמין וישר מאוד. טיפל בנזילה במיומנות רבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורון וייסמן, תל מונד.
משוב: 10/01/2020
תיאור השירות:
כיוון למצוף ניאגרה שגרם לנזילות באסלה.
חוות דעת:
אושר היה ממש אחלה! התחיל לעבוד, פתר לי את הבעיה ושלום על ישראל בלי שטויות ובלי בלאגן. שמרתי את המספר שלו לפעמים הבאות, ממש מרוצה וממליץ עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן מ. עין ורד.
משוב: 26/11/2018
חוות דעת:
היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוריה כרוב, תל אביב.
משוב: 05/05/2017
תיאור השירות:
החלפת ברז בכיור במטבח.
חוות דעת:
הוא היה אדיב, נחמד, מקצועי והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
ב. ש. רמת השרון.
משוב: 23/01/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת באמצעות ספירלה חשמלית ואיתור סתימה בצנרת ראשית של בניין.
חוות דעת:
שירות מעולה! הוא חרוץ ואכפתי. התרשמתי שהוא מקצועי, הוא הצליח לעלות על הבעיה בצנרת ניקוז של הבניין אבל לא יכל לפתור את זה כי ממה שאני מבין זה כנראה משהו שצריך לפנות איתו לקבלן.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 02/05/2017
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בקו הראשי של הבנין.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, בחור לעניין, יש לו המון ידע ומחשור מקצועי. הוא זמין תמיד והוא נותן מענה לכל דבר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 01/06/2017
תיאור השירות:
בדיקה תרמית לאיתור נזילה.
חוות דעת:
הוא בחור מאד נחמד מאד, מקצועי ונחמד, זמין מאד ובא מהר. בדיעבד הוא היה צריך לעשות בדיקה נוספת שאת זה הוא לא עשה. אבל סך הכל הוא בסדר גמור.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 8 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק