הוא היה מאוד מקצועי, נעים, אמין ושירותי. הייתה לנו תקלה עם אחד המאווררים אז הוא הגיע והחליף לנו את המאוורר. בא פעם נוספת אפילו כשחשבתי שמשהו לא לגמרי בסדר ועשה בדיקה. נראה לי שהוא בין היקרים אבל בסך הכל הייתי מרוצה ממנו והוא הגיע בזמן בכל פעם שקבענו.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
טלי קורסונסקי, פתח תקווה.
משוב: 14/08/2018
תיאור השירות:
הזזה של מאוורר תקרה, לנק' אחרת.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, הגיע בזמן עשה עבודה מקצועית והייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
כרמית הרשמן, גבעת שמואל.
משוב: 12/08/2018
תיאור השירות:
התקנת מנורות ומאוורר תקרה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הייתי מרוצה מהשירות ומהמקצועיות.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גל סלומון, פתח תקווה.
אשרור: 31/07/2018
משוב: 25/06/2018
תיאור השירות:
התקנת מאוורר תקרה.
חוות דעת:
10 מכל הבחינות :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תרצה ולק, פתח תקווה.
אשרור: 24/07/2018
משוב: 19/06/2018
תיאור השירות:
התקנת מאוורר תקרה והחלפת בתי מנורה.
חוות דעת:
הוא אדם חביב ונעים, עבד במקצועיות רבה, התקין לי את המאוורר ואז ראה את מצב המנורות בבית ומעצמו יזם וירד לאוטו והחליף בתי מנורה. התרשמתי ממנו לטובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלי בונדר, פתח תקווה.
משוב: 21/05/2018
תיאור השירות:
התקנת מאוורר תקרה.
חוות דעת:
הוא היה ממש מעולה והייתי מרוצה ממנו.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסף ב. פתח תקווה.
משוב: 10/05/2018
תיאור השירות:
התקנת מאוורר תקרה.
חוות דעת:
יואב ביצע לבקשתי מספר בדיקות לפני התקנת המאוורר בכדי לוודא שהחשמל בבית תקין. הוא ביצע הכל בסבלנות, הסביר כל שלב ובסוף ביצע התקנה מצוינת. מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אנסטסיה אורלובה, פתח תקווה.
אשרור: 05/09/2017
משוב: 24/07/2017
תיאור השירות:
התקנת מאווררי תקרה.
חוות דעת:
היה מצוין! אני מאד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 903 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2024
אודות
יואב החל את דרכו בתחום החשמל בתור שכיר, ולמד את התחום בצורה מקצועית תוך כדי עבודה. "הייתי עובד עם שיפוצניקים ולאט לאט התקדמתי בתחום, כל פעם למדתי עוד דבר ועוד חלק מעבודת החשמל. אני מאוד אוהב את העבודה שלי ואת מה שאני עושה, אני אוהב לתת שירות ולפגוש אנשים. האמת היא שאני לא מצליח לראות את עצמי בשום תחום אחר".
יואב נשוי ואב לשלושה. כשהוא לא בעבודה כנראה תוכלו למצוא אותו מבלה בקריאה או עוסק בספורט.
אחד הדברים שמייחדים את יואב בעבודה זה הדייקנות והעמידה בזמנים. "לפעמים אני קובע עם לקוח בשעה תשע, ובתשע אפס אפס אני דופק אצלו בדלת. זה תמיד מפתיע את הלקוחות", הוא צוחק.
ומה לגבי העתיד? "אני מקווה להמשיך לעסוק בתחום שיעניין אותי, ולהמשיך ליהנות ממה שאני עושה. ובעיקר הבריאות, זה הכי חשוב".
יואב הגיע לתחום החשמלאות לפני כ-40 שנה, ולאחר כעשר שנים פתח את העסק המתמחה בפתרונות חשמל שונים לבית.
מה שמאתגר את יואב זה להצליח לפתור לכל אחד מהלקוחות שלו את הבעיה בצורה המתאימה ביותר. "האתגר שלי זה להגיע ללקוח הביתה, למצוא את הבעיה ולעזור לו בכל מה שצריך. זה לא תמיד פשוט, אבל אני נהנה מזה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.