השירות היה מצוין. הוא ניסה לתת לי פתרון מרחוק מבלי להגיע. לבסוף הוא הגיע בזמן שקבענו. לאורך כל הטיפול הוא הסביר והראה מה הבעיה. הוא טיפל בהכל יוצא מן מהכלל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עידן יפה, ראש העין.
משוב: 13/01/2021
תיאור השירות:
החלפת תלת פאזי בארון חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מצוין.
מגיע לו עשר מתוך עשר מכל הבחינות!
השירות והמחיר מעולים.
הגיע בזמן שהבטיח, ועשה עבודה מקצועית ושירותית מאוד.
ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלעד בודק, ראש העין.
משוב: 17/12/2020
תיאור השירות:
החלפת חצי אוטומט בארון חשמל.
חוות דעת:
יואב הגיע בזמן, עשה עבודה טובה, היה מאוד נחמד, ענה לי על שאלות מעבר ונתן שירות טוב מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נועם שחורי, ראש העין.
אשרור: 17/05/2020
משוב: 16/04/2020
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל ראשי.
חוות דעת:
הגיע במהירות, היה אדיב ומקצועי, החליף מפסקים תקולים בעקבות חדירת מים. עבד ביסודיות.גבה מחיר סביר בהתחשב בכל החלקים שהחליף.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יורי אוסוקין, ראש העין.
משוב: 05/03/2020
תיאור השירות:
החלפה של ארון חשמל והשחלת קווים.
חוות דעת:
יואב היה עשר! הייתי מרוצה מהכל, שירות טוב ואדיבות. התקין הכל בצורה טובה, עמד בזמנים ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אריאל פטיש, ראש העין.
משוב: 14/03/2018
תיאור השירות:
התקנת מפסק לתריס חשמלי. תיקון בארון חשמל.
חוות דעת:
היה מקצועי ומחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רוברט מרון, ראש העין.
אשרור: 08/02/2018
משוב: 02/01/2018
תיאור השירות:
החלפת מתג בלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור, התרשמתי ממנו לטובה. הוא עשה את העבודה כמו שצריך והסביר הכל. עשר בכל התחומים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכל ס. ראש העין.
אשרור: 12/12/2017
משוב: 06/11/2017
תיאור השירות:
בדיקת ארון חשמל.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה, הגיע לבדוק את הארון חשמל, אחר שהיו קפיצות של החשמל במהלך הלילה הקודם, היה זריז ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יונתן אור, ראש העין.
משוב: 06/12/2016
תיאור השירות:
החלפת מפסק בארון חשמל ומפסק תאורה.
חוות דעת:
היה מקצועי, נחמד וזריז.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 903 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2024
אודות
יואב החל את דרכו בתחום החשמל בתור שכיר, ולמד את התחום בצורה מקצועית תוך כדי עבודה. "הייתי עובד עם שיפוצניקים ולאט לאט התקדמתי בתחום, כל פעם למדתי עוד דבר ועוד חלק מעבודת החשמל. אני מאוד אוהב את העבודה שלי ואת מה שאני עושה, אני אוהב לתת שירות ולפגוש אנשים. האמת היא שאני לא מצליח לראות את עצמי בשום תחום אחר".
יואב נשוי ואב לשלושה. כשהוא לא בעבודה כנראה תוכלו למצוא אותו מבלה בקריאה או עוסק בספורט.
אחד הדברים שמייחדים את יואב בעבודה זה הדייקנות והעמידה בזמנים. "לפעמים אני קובע עם לקוח בשעה תשע, ובתשע אפס אפס אני דופק אצלו בדלת. זה תמיד מפתיע את הלקוחות", הוא צוחק.
ומה לגבי העתיד? "אני מקווה להמשיך לעסוק בתחום שיעניין אותי, ולהמשיך ליהנות ממה שאני עושה. ובעיקר הבריאות, זה הכי חשוב".
יואב הגיע לתחום החשמלאות לפני כ-40 שנה, ולאחר כעשר שנים פתח את העסק המתמחה בפתרונות חשמל שונים לבית.
מה שמאתגר את יואב זה להצליח לפתור לכל אחד מהלקוחות שלו את הבעיה בצורה המתאימה ביותר. "האתגר שלי זה להגיע ללקוח הביתה, למצוא את הבעיה ולעזור לו בכל מה שצריך. זה לא תמיד פשוט, אבל אני נהנה מזה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.