מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רמי
ציון כללי:
9.46
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.61
זמנים 9.58
מחיר 9.33
איכות 9.50
דירוג כללי 9.46
התפלגות

מחושב על 37 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דוד רד, צור יגאל.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל מקצר.
חוות דעת:
רמי היה אחלה! הוא טיפל בבעיית חשמל שהייתה בגינה והיה מאוד הוגן. הוא עשה מאמץ והגיע ביום שישי ובזמן בו קבענו, עשה בדיקה מהירה ולקח מחיר סביר בעיני.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
אודהליה ברלין, אלקנה.
אשרור: 31/07/2019
משוב: 30/06/2019
תיאור השירות:
סידור חוטים בלוח חשמל, סידור שעון שבת, מפסקים וחיווט נורה.
חוות דעת:
רמי היה מצויין, התרשמתי מאוד מהמקצועיות שלו, עשה עבודה טובה והיה נחמד מאוד. העבודה התאימה בדיוק לבעיה שלנו, הוא לא ניסה לדחוף לנו מה שלא צריך. עזר בכמה דברים גם שלא קשורים לחשמל. אני מרוצה וממליצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר ציון, קציר-חריש.
אשרור: 22/07/2019
משוב: 28/01/2019
תיאור השירות:
סידור החיווט בארון חשמל.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, עשה עבודה טובה והיה נחמד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יזהר דוד, רעננה.
משוב: 25/07/2016
תיאור השירות:
החלפת מתחים בלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. מה שהוא אמר שהוא יעשה הוא עשה. מה שהוא אמר שזה יעלה זה המחיר ששילמנו. המחיר היה נראה לי בסדר,הוגן.
מחיר
9
9
כללי
גירסאות
א. ג. צופים.
משוב: 08/01/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק בלוח חשמל כתוצאה מנזילה בלוח חשמל.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא בחור מקצוען ועשה עבודה מעולה. לדעתי לקח מחיר טיפה יקר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומי שרגא, פרדסיה.
אשרור: 10/10/2017
משוב: 06/09/2017
תיאור השירות:
התקנת מונה חשמל והעתקת מיקום של שקעים.
חוות דעת:
הוא היה מעולה. היגע בזמן עש את הבדיקה נתן הצעת מחיר עשה את העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענבר סלע, קדימה-צורן.
אשרור: 03/05/2016
משוב: 10/11/2015
תיאור השירות:
התקנת 2 גופי תאורה.
חוות דעת:
הוא היה אדיב, מקצועי והגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל גרינולד, תל מונד.
משוב: 15/04/2015
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
חני ק. קדימה-צורן.
משוב: 02/04/2015
תיאור השירות:
הזזת שתי נקודות תאורה וחיווטן מחדש.
חוות דעת:
היה שירות מעולה!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יסמין ישראלי, כוכב יאיר.
משוב: 02/09/2019
תיאור השירות:
החלפת שני מתגי חשמל.
חוות דעת:
הוא בן אדם מאוד מוזר לדעתי והיה לי מאוד קשה לתקשר איתו. כשהוא הגיע שמתי לב שכנראה לא יהיה לי מספיק כסף לשלם לו אז אמרתי לו שאני הולכת חמש ד"ק להוציא כסף ממש ליד הבית ושאני חוזרת מיד. כשחזרתי אני מוצאת אותו צועק בבית את השם שלי כשהילד שלי התעורר כולו לחוץ ממנו. רמי טען שסיים את העבודה ושהוא חיפש אותי הוא יצא עליי והתעצבן עליי אך אמרתי לו לפני שאני כבר חוזרת וידעתי שיהיה עסוק בעבודה, ההתנהלות שלו הייתה לי ממש מוזרה. כשהגענו לרגע בו אני צריכה לשלם לו הוא הסביר שהעלות היא כזאת בגלל מיסים ובגלל הרווחים של מדרג אז אין מה לעשות בעניין, לדעתי זה לא לעניין כלל לומר את הדברים האלה ללקוח ובסופו של דבר המחיר שגבה עבור העבודה הקטנה שעשה ובזמן הקצר שהיה אצלי הוא מאוד יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 37 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק