מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רמי
ציון כללי:
9.46
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.61
זמנים 9.58
מחיר 9.33
איכות 9.50
דירוג כללי 9.46
התפלגות

מחושב על 37 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שלומי שרגא, פרדסיה.
אשרור: 10/10/2017
משוב: 06/09/2017
תיאור השירות:
התקנת מונה חשמל והעתקת מיקום של שקעים.
חוות דעת:
הוא היה מעולה. היגע בזמן עש את הבדיקה נתן הצעת מחיר עשה את העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יואב באומל, חדרה.
אשרור: 30/03/2016
משוב: 10/06/2015
תיאור השירות:
התקנת שתי נקודות חשמל (שקעים) למזגנים.
חוות דעת:
אני מאוד לא מרוצה. משך זמן ביצוע העבודה היה 4.5 שעות. אמנם אין לי מדד, אך הרגשתי שזהו פרק זמן ארוך באופן יחסי לעבודה שבוצעה. העבודה עצמה כללה קידוחים גם בבטון, מה שגרם לכך שהבית התמלא אבק בצורה בלתי רגילה. גם אם זהו חלק בלתי נמנע מהעבודה (למרות שהבנתי שיש דרכים למזער את כמות הלכלוך), היה רצוי שהוא יידע אותי על כך מראש, בכדי שאוכל להכין את הבית ולכסות דברים. יצירת התעלות בקיר נעשתה באופן מאוד לא מדויק (בעיקר - נותרו הרבה בליטות של גבס, מעל לקו של הקיר, שידרשו הרבה מאוד שיופים). בנוסף לכך, ליד אחד מהשקעים שממנו הוא הוציא את נקודות החשמל יש מתג של מאוורר תקרה, שעבד בזמן שהוא ביצע את העבודה, אך לאחר מכן הבחנתי שהוא הפסיק לעבוד. התקשרתי אליו בכדי שיחזור לתקן זאת והיה לו קשה להכיר בכך שהתקלה הזו קשורה אליו. לבסוף הוא חזר לתקן אך המשיך להתווכח ולטעון שהבעיה לא קשורה אליו, ואף טען שבגלל שהוא הראה לי שיש חוט חשמל משוחרר בזמן שעשה את העבודה המקורית (והחוט הזה, כך הבנתי, הוא חלק מהבעיה שגרמה לכך שהמאוורר לא עבד), הוא לא "אשם" בבעיה הזו. כמו כן, דאג להגיד לי שזה שהוא בא לתקן את המאוורר "דפק לו" תכניות אחרות.
איכות
6
זמנים
7
יחס
6
תגובת העסק:
לפני שהגעתי לבית הלקוח, סוכם על ביצוע עבודה, שחלק מההסכם היה חציבה בקיר ממ"ד- בהסכמה מלאה של הלקוח.
6
כללי
גירסאות
שימי ניומן, ענב.
משוב: 28/01/2015
תיאור השירות:
התקנת שעוני שבת, תאורת חוץ בגינה והחלפת שקעים.
חוות דעת:
חוות דעתי עליו טובה מאד. הוא עשה עבודה מעולה, מעל ומעבר למצופה. נתן יחס אישי טוב מאד והמחירים שלו הוגנים מאד. אני ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אהרון גולדנברג, ענב.
משוב: 28/01/2015
תיאור השירות:
עבודות חשמל בדירה חדשה הכוללות הגדלת חיבור תלת פאזי, התקנת נקודות חשמל חדשות , החלפת נקודות חשמל קיימות והחלפת שקעים.
חוות דעת:
חשמלאי מבריק. אני תמיד פונה אליו בכל תקלה שיש לי בחשמל. המחירים שלו הוגנים והוא עושה עבודתה איכותית. אני ממליץ עליו בשמחה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
א. ש. חרות.
משוב: 22/08/2017
תיאור השירות:
התקנת 3 שקעים פנימיים בבית.
חוות דעת:
אני מרוצה מאד.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יסמין ישראלי, כוכב יאיר.
משוב: 02/09/2019
תיאור השירות:
החלפת שני מתגי חשמל.
חוות דעת:
הוא בן אדם מאוד מוזר לדעתי והיה לי מאוד קשה לתקשר איתו. כשהוא הגיע שמתי לב שכנראה לא יהיה לי מספיק כסף לשלם לו אז אמרתי לו שאני הולכת חמש ד"ק להוציא כסף ממש ליד הבית ושאני חוזרת מיד. כשחזרתי אני מוצאת אותו צועק בבית את השם שלי כשהילד שלי התעורר כולו לחוץ ממנו. רמי טען שסיים את העבודה ושהוא חיפש אותי הוא יצא עליי והתעצבן עליי אך אמרתי לו לפני שאני כבר חוזרת וידעתי שיהיה עסוק בעבודה, ההתנהלות שלו הייתה לי ממש מוזרה. כשהגענו לרגע בו אני צריכה לשלם לו הוא הסביר שהעלות היא כזאת בגלל מיסים ובגלל הרווחים של מדרג אז אין מה לעשות בעניין, לדעתי זה לא לעניין כלל לומר את הדברים האלה ללקוח ובסופו של דבר המחיר שגבה עבור העבודה הקטנה שעשה ובזמן הקצר שהיה אצלי הוא מאוד יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי דנזון, יד חנה.
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד חשמל גדול.
חוות דעת:
רמי היה ממש מאה אחוז! הוא הגיע לפני הזמן שקבענו ועשה עבודה מקצועית. הוא שירותי ונחמד והייתי מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד רד, צור יגאל.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל מקצר.
חוות דעת:
רמי היה אחלה! הוא טיפל בבעיית חשמל שהייתה בגינה והיה מאוד הוגן. הוא עשה מאמץ והגיע ביום שישי ובזמן בו קבענו, עשה בדיקה מהירה ולקח מחיר סביר בעיני.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אודהליה ברלין, אלקנה.
אשרור: 31/07/2019
משוב: 30/06/2019
תיאור השירות:
סידור חוטים בלוח חשמל, סידור שעון שבת, מפסקים וחיווט נורה.
חוות דעת:
רמי היה מצויין, התרשמתי מאוד מהמקצועיות שלו, עשה עבודה טובה והיה נחמד מאוד. העבודה התאימה בדיוק לבעיה שלנו, הוא לא ניסה לדחוף לנו מה שלא צריך. עזר בכמה דברים גם שלא קשורים לחשמל. אני מרוצה וממליצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר ציון, קציר-חריש.
אשרור: 22/07/2019
משוב: 28/01/2019
תיאור השירות:
סידור החיווט בארון חשמל.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, עשה עבודה טובה והיה נחמד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 37 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק