מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אהרון
ציון כללי:
9.72
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.80
זמנים 9.84
מחיר 9.57
איכות 9.81
דירוג כללי 9.72
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שי לוינגר, פתח תקווה.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה קרועה לתריס גלילה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, מקצועי, בא בזמן, התרשמתי ממנו לטובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שולי ר. פתח תקווה.
משוב: 24/11/2019
תיאור השירות:
תיקון גלילה של תריס, כולל החלפת רצועה.
חוות דעת:
לאחר שעשה הכל במקצועיות ובנועם, שאלתי אותו אם יוכל לעזור לי בתיקון חלק שהשתחרר בחלון אחר. הוא נענה מיד, ולמרות שכבר יצא מהבית, הוא חזר, ותיקן ללא עלות נוספת את הדרוש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף ש. גבעת שמואל.
אשרור: 03/02/2019
משוב: 05/12/2018
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה חשמלי, מתיחת קפיצים בתריסי גלילה לא חשמליים ותיקון שלבים בתריס רגיל.
חוות דעת:
קודם כל, לא רק שהוא הגיע בזמן, הוא אפילו הקדים. אהרון מאוד נעים ומאוד נחמד, עושה רושם מאוד מקצועי ותיקן את הכל במהירות. אני לא יודע אם הוא נחשב יקר, אבל אני לא חושב שהוא נחשב זול. סך הכל אני מרוצה, ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריקה פ, פתח תקווה.
משוב: 15/07/2018
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי בגודל 3 מטר בבית פרטי. תיקון רצועות קרועות ותיקון התושבת של התריס.
חוות דעת:
בעל מקצוע אדיב שירותי ומקצועי. היה מקסים. דייקן! הגיע בול בשעה שקבענו. היה עשר מכל הבחינות, סיכמנו בטלפון מחיר לרצועות, וכשהגיע גילה שגם התושבת יצאה מהמקום אבל לא לקח תוספת תשלום על התיקון הנוסף. אני ממליצה עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראל סלומון, פתח תקווה.
אשרור: 18/01/2018
משוב: 27/08/2017
תיאור השירות:
החלפת רצועה ומנגנון בתריס גלילה.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מעולה! היה פיקס. אני ממליץ בחום. הכל היה טוב, הוא היה נחמד מאד, הגיע בזמן ובהחלט מגיע לו 10 :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד הכט, פתח תקווה.
משוב: 28/08/2017
תיאור השירות:
תיקון תריס שלבים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, נתן שירות מהיר וטוב.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מירב ב, פתח תקווה.
משוב: 27/06/2017
תיאור השירות:
החלפת רצועה בתריס גלילה.
חוות דעת:
הגיע בזמן, עשה עבודה טובה והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן גפני, רמת גן.
משוב: 09/02/2020
תיאור השירות:
החלפת מנופים בתריס שלבים רגיל.
חוות דעת:
היה עשר! הכל היה מצויין, שירות מעולה במחיר הוגן. התיקון נעשה באופן מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מני סוירי, רמת גן.
משוב: 06/01/2020
תיאור השירות:
תיקון תריס שלבים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, הכול היה עשר, החל מהשירות שהעניק, למחיר שהציע וליחס שהעניק לי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלישבע ר. רמת גן.
אשרור: 22/12/2019
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
החלפת תריס שלבים.
חוות דעת:
סך הכל היה בסדר, ואני מרוצה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 346 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק