מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אהרון
ציון כללי:
9.83
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.93
זמנים 9.94
מחיר 9.74
איכות 9.83
דירוג כללי 9.83
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דניאל גל, פתח תקווה.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
מקרר
חוות דעת:
היה מצויין! אני מאד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
חני ז. פתח תקווה.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
תיקון דליפה ומילוי גז במקרר.
חוות דעת:
התקשרתי לאהרון במוצאי החג והוא שאל רק אם זה דחוף ותוך חצי שעה כבר היה אצלנו. אמר שחושד בבריחת גז ואכן אחרי בדיקה הראה לנו שזו הבעיה. בהתחלה אמר שצריכים להחליט אם להשקיע ולמלא גז כי יש כאן עלות וזה יכול לדלוף תוך יום או תוך מספר חודשים ארוכים ואי אפשר לדעת מראש כמה זמן יחזיק, כשביקשנו לנסות ולמלא, מצא תוך כדי דליפה וטיפל בה, היה בקשר יום אחרי כדי לוודא שהכל בסדר וביקש שנעדכן גם בהמשך כי יש כמה ימים קריטיים שהגז יכול לברוח שוב במקרה ויש דליפה נוספת שלא ראינו. כרגע המקרר עובד מעולה ונקווה שימשיך.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לילך אקרמן, פתח תקווה.
משוב: 20/09/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי דלת מקרר שלא נסגרת.
חוות דעת:
אהרון ייעץ והדריך אותי טלפונית, הוא ביקש שאני אצלם לו את הדלת והוא הציע להפוך את הגומייה וזה פתר את הבעיה. אנחנו מאוד ממליצים עליו, השירות שלו היה מעולה, הוא חסך לי הוצאה מיותרת, מצא פתרון והיה מאוד זמין.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נאור בגו, פתח תקווה.
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני עבור מקרר של חברת שארפ.
חוות דעת:
המקרר שלא נסגר טוב, אמר לי לבדוק את הציריות במקרר והגומיות השתחררו, חיברתי אותם מחדש והכל הסתדר, הוא נהדר, מקצועי ואמין.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דייב וזאנה, פתח תקווה.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
החלפת חיישן למקפיא, החלפת כרטיס וניקוי למקרר.
חוות דעת:
אהרון היה מאוד תקשורתי ושירותי, עשה עבודה מצוינת והקפיד במקצועיות על כל פרט קטן. מומלץ מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוטי אבני, גבעת שמואל.
משוב: 11/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע מעבה למקרר סמסונג.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הייתי מרוצה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עומר קלדרון, גבעת שמואל.
אשרור: 10/08/2019
משוב: 03/02/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה! מחיר הוגן, שירות אדיב מאוד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיתי עמו, פתח תקווה.
אשרור: 24/02/2019
משוב: 25/11/2018
תיאור השירות:
החלפת מאוורר במקרר של חברת בקו.
חוות דעת:
היה זמין, הגיע יחסית מהר, החליף את החלק ופתר את הבעיה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רומן סנדלר, פתח תקווה.
משוב: 03/02/2019
תיאור השירות:
תיקון סתימה בניקוז במקרר של חברת פוג'יקום.
חוות דעת:
היה מצוין, הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמן, אמר מראש את המחיר והכל היה שקוף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דרור רצבי, פתח תקווה.
משוב: 27/01/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במקרר.
חוות דעת:
אהרון היה ממש בסדר מבחינת הזמנים, הוא הגיע במוצ"ש, טיפל במיידי והיה נחמד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 641 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק