מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אהרון
ציון כללי:
9.69
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.88
מחיר 9.54
איכות 9.64
דירוג כללי 9.69
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
סילביה בראון, פתח תקווה.
אשרור: 23/03/2020
משוב: 23/12/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע במקרר.
חוות דעת:
נהדר! בחור מקסים, ממש חמוד. עשה עבודה כמו שצריך והכל היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רון קוזניצקי, פתח תקווה.
אשרור: 05/03/2020
משוב: 05/01/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילות במערכת המים של המקרר.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! הגיע מהר. נתן שירות מקצועי אדיב במחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גנאדי פוקס, פתח תקווה.
משוב: 09/02/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום במקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא מאוד שירותי, ידידותי ומקצועי. בהתחלה נתן לי ייעוץ טלפוני מאוד ענייני כדי שאוכל לטפל בתקלה לבד, אך לא הצלחתי והתקשרתי אליו שוב. הוא הגיע מהר מאוד, הלך להביא חלק חלופי וכשחזר פתר את התקלה, עשה עבודה טובה מאוד ויסודית.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
נתנאל שכטר, נחלים.
אשרור: 09/02/2020
משוב: 10/11/2019
תיאור השירות:
אבחון ותיקון מקרר.
חוות דעת:
היה על הכיפאק. הוא הגיע תוך 20 דקות, הסביר מה הבעיה והראה מה עושה. בדק דבר דבר ומה הסיבה לבעיה, לקח את המקרר לשיפוץ ועדכן לפני שחזר. היה ממש כיף לעבוד איתו, הוא רצה באמת לעזור וברר שהכל עובד לאחר התיקון, הייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ראובן כהן, פתח תקווה.
משוב: 07/02/2020
תיאור השירות:
מילי גז במקרר של חברת LG.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מעולה, שיקף לכמה זמן הטיפול שלו יכול לעזור ושאל אם אנחנו מעוניינים, אמר הכל לפני שחייב אותי והגיע, מקצועי, אמין וכרגע המקרר עובד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמואל שבתאי, פתח תקווה.
אשרור: 02/02/2020
משוב: 03/12/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לתיקון מקרר של חברת אמנה.
חוות דעת:
היה בעיה בתרמוסטט ובגוף החימום של המקרר, הוא תותח. אמר שלא שווה שיגיע ולכן הסביר לי איך המקרר עובד והדריך אותי איך לתקן.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמרית ס. פתח תקווה.
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
החלפת מדחס למקרר חברת בקו.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, עמד בזמנים, אמין ואמר מחירים מראש. התקלה לא הסתדרה 100% והוא חזר שוב לנסות לתקן. ניכר כי הוא מאוד מקצועי.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לילך אקרמן, פתח תקווה.
אשרור: 09/01/2020
משוב: 20/09/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי דלת מקרר שלא נסגרת.
חוות דעת:
אהרון ייעץ והדריך אותי טלפונית, הוא ביקש שאני אצלם לו את הדלת והוא הציע להפוך את הגומייה וזה פתר את הבעיה. אנחנו מאוד ממליצים עליו, השירות שלו היה מעולה, הוא חסך לי הוצאה מיותרת, מצא פתרון והיה מאוד זמין.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל עינת, פתח תקווה.
משוב: 06/01/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום, ספק כוח ומאוורר במקרר של חברת תדיראן.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא הגיע בזמן, היה ענייני ושירותי, עשה עבודה מקצועית ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חני ז. פתח תקווה.
אשרור: 03/01/2020
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
תיקון דליפה ומילוי גז במקרר.
חוות דעת:
התקשרתי לאהרון במוצאי החג והוא שאל רק אם זה דחוף ותוך חצי שעה כבר היה אצלנו. אמר שחושד בבריחת גז ואכן אחרי בדיקה הראה לנו שזו הבעיה. בהתחלה אמר שצריכים להחליט אם להשקיע ולמלא גז כי יש כאן עלות וזה יכול לדלוף תוך יום או תוך מספר חודשים ארוכים ואי אפשר לדעת מראש כמה זמן יחזיק, כשביקשנו לנסות ולמלא, מצא תוך כדי דליפה וטיפל בה, היה בקשר יום אחרי כדי לוודא שהכל בסדר וביקש שנעדכן גם בהמשך כי יש כמה ימים קריטיים שהגז יכול לברוח שוב במקרה ויש דליפה נוספת שלא ראינו. כרגע המקרר עובד מעולה ונקווה שימשיך.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 715 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק