מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רפאל
ציון כללי:
9.55
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.73
מחיר 9.43
איכות 9.61
דירוג כללי 9.55
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יוסי ברוך, רמת גן.
משוב: 12/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי.
חוות דעת:
היה מצוין באמת! אני ממש מרוצה ובמיוחד ממנו! הוא בחור שאין דברים כאלה. ישר, לא נתקלתי בדבר כזה, סוף דרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
נפתלי שקולניק, רמת גן.
משוב: 10/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי 1 כוח סוס.
חוות דעת:
היה ממש אחלה, ביקשתי ממנו שיגיע ביום שישי להתקין מזגן בשביל חייל שחוזר לרגילה. הוא הגיע למרות שהלו"ז שלו היה צפוף, עבד עד שעה לפני שבת ועשה מאמץ. עשה עבודה מצוינת, אמר מראש שאם יהיה צורך לקדוח בבטון זה ייקר את המחיר והעבודה היתה מאוד יפה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף קדוש, רמת גן.
משוב: 12/09/2018
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של טורנדו 1 כוח סוס, שכלל קידוח בטון.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הגיע בדיוק בזמן ועשה עבודה טובה מאוד. המחיר היה מעט יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גולן מימון, רמת גן.
משוב: 29/08/2017
תיאור השירות:
התקנת מזגן מחברת תדיראן בעל 1.5 כ"ס.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, ממש עשר!! לפני ביצוע העבודה הוא הגיע אליי לייעוץ לגבי מיקום המזגן ביחס לקיר גבס. לאחר ההתקנה הוא גם התקשר אליי כדי לבדוק שהכל עובד כמו שצריך, הוא מאוד שירותי וכבר המלצתי עליו לעוד הרבה חברים. הוא בן אדם באמת מיוחד, רגיש ואכפתי. אצלו מילה זו מילה! לקח לי הרבה זמן למצוא בעל מקצוע כזה. אני ממליץ עליו לא כי זה מגיע לו, אלא כי זה מגיע ללקוחות לזכות בכזה נותן שירות :).
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונן י. רמת גן.
משוב: 26/06/2016
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של חברת טורנדו ותיקון מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
הוא התקין מזגן בצורה טובה. הוא הגיע בזמן, התקין את המזגן במהירות, מקצועיות והיה גם מאוד נחמד אך התקשה בתיקון המזגן המיני מרכזי.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
עמית הניג, הרצליה.
משוב: 09/07/2019
תיאור השירות:
התקנת שני מזגנים עיליים 1 כ"ס.
חוות דעת:
היה מקסים! עבודה מקצועית, מהירה ונקייה. עמד בזמן ובמחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עתליה מיטליס‬‎, יהוד.
משוב: 03/07/2019
תיאור השירות:
התקנת 2 מזגנים עיליים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הוא הבטיח להגיע ביום מסוים והגיע באותו יום, הוא הגיע בזמן ועמד במחיר שסוכם מראש. הייתה התפתחות שדרשה תוספת אז שילמתי לו קצת יותר אבל זה הגיע לו. כשנתקל בבעיה הוא לא הפקיר אותי וטיפל בבעיה. הוא והעובד שלו התנהגו בצורה נעימה ונחמדה. הייתי מרוצה ממנו כבעל מקצוע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי סלמון, רמת השרון.
אשרור: 16/11/2018
משוב: 13/09/2018
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של חברת תדיראן, 1 כוח סוס.
חוות דעת:
בטלפון הוא נשמע נחמד והמחיר שלו נשמע ממש הוגן. הוא גם עמד בזמנים שקבע, אבל לצערי, המנוע של המזגן הותקן בצורה עקומה, הוא גם לא התקין את המתקן של השלט. הם עשו לי מהפיכה בבית ולא ניקו את הלכלוך אחריהם. הוא התחיל להתקין והיה צורך לקדוח חור ואמר לי שבגלל שזה קידוח בבטון זו תוספת תשלום, למרות שבהתחלה הוא לא דיבר על זה בכלל. הוא מגיע בלחץ והוא מקבל המון טלפונים אז הוא כל הזמן ממהר. הוא גם ביקש ממני תשלום נוסף על צינור הניקוז - דבר שבחיים לא נתקלתי בו, ובסופו של דבר ההתקנה לדעתי רשלנית ומכוערת. וכיום אני צריך להזמין בעל מקצוע נוסף שיתקן לי את הליקויים.
איכות
4
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
0
כללי
גירסאות
סרגיי קוזינסקי, ראשון לציון.
משוב: 18/07/2018
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של חברת תדיראן 1 ורבע כ"ס.
חוות דעת:
הוא היה מצוין ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שאול דקר, חולון.
אשרור: 16/01/2018
משוב: 10/10/2017
תיאור השירות:
התקנת מזגנן עילי 1 כ"ס ומזגנן עילי 2.5 כ"ס של חברת טורנדו.
חוות דעת:
שירות מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 183 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק