מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רפאל
ציון כללי:
9.52
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.73
מחיר 9.39
איכות 9.61
דירוג כללי 9.52
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
קרול קונטס, ראשון לציון.
אשרור: 25/08/2019
משוב: 26/07/2018
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי מזגן לא תקין.
חוות דעת:
הוא נתן לי ייעוץ מהיר, אין לי מילים להודות לו, זה היה לא רגיל בכלל, הוא יכל לבוא ולקחת לי כסף על השירות. אני רוצה שתיתנו לו ציון 12.
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שי גנאל , ראשון לציון.
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
חיבור צינור שיצא מהמקום ומילוי גז במזגן רגיל בעל 1 כ"ס של חברת פמילי.
חוות דעת:
רפאל עשה רושם בסדר גמור וגם העבודה שלו הייתה בסדר. הוא הגיע בזמן, היה מקצועי ונחמד ובסך הכל אני מרוצה.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מעיין מרגלית, ראשון לציון.
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
ביקור לצורך התקנת מזגן.
חוות דעת:
הגיע להתקין מזגן, ראה שהחשמל בבית בעייתי ושהמזגן לא מתאים, ניסה למצוא פתרונות, התייעץ ובסוף אמר שלא כדאי להתקין, ייעץ למה כדאי להחליף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יגאל ב. ראשון לציון.
משוב: 31/07/2019
חוות דעת:
קיבלתי שירות טוב ויעיל.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ירון ברק, ראשון לציון.
משוב: 18/07/2019
תיאור השירות:
בדיקה ותיקון של בעיה בכבל של המזגן.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמן ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רומן לוין, ראשון לציון.
משוב: 06/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן של חברת תדיראן.
חוות דעת:
יש לי רק דברים טובים לומר עליו ועל ההתקנה שהוא ביצע.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת מ. ראשון לציון.
משוב: 03/06/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילת מים ממזגן, כלל ניקוי הסתימה בצינור וקידוח מעבר לצינור חדש לניקוז מים.
חוות דעת:
היה מצוין. עבודה מקצועית ונקייה. דאג לקדוח מעבר לצינור חדש כדי שהנזילה לא תחזור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לימור גולן, ראשון לציון.
אשרור: 14/03/2019
משוב: 13/01/2019
תיאור השירות:
איתור ותיקון נזילה במזגן.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הזמנתי את רפאל לפיתרון בעיית נזילה ממנה סבלנו בכל פעם שירד גשם בשל התקנה לקויה שבוצעה,.רפאל הגיע ואיתר בקלות את סיבת הנזילה במזגן ותוך דקות ספורות תיקן את התקלה שסבלנו ממנה רבות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רונן צור, ראשון לציון.
אשרור: 17/01/2019
משוב: 01/11/2018
תיאור השירות:
התקנת מזגן של חברת טורנדו.
חוות דעת:
הוא היה מצוין והכל היה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל כהן, ראשון לציון.
אשרור: 31/12/2018
משוב: 01/11/2018
תיאור השירות:
פירוק מזגן ישן והתקנת מזגן 4.5 כוח סוס של חברת תדיראן.
חוות דעת:
היה מעולה, פשוט מצוין. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו והסביר את כל העבודה לפני. הוא הגיע פעמיים לפני לעשות בדיקות מה שצריך לביצוע העבודה. הוא עשה עבודה מקצועית ואיכותית. שמר לי על הבית כאילו זה הבית שלו. גם עכשיו כעבור מספר חודשים אני יכול לומר שדעתי לא השתנתה, להפך, ממליץ עוד יותר על רפאל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 192 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק