מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רפאל
ציון כללי:
9.59
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.82
זמנים 9.78
מחיר 9.49
איכות 9.71
דירוג כללי 9.59
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עמית הניג, הרצליה.
אשרור: 02/10/2019
משוב: 09/07/2019
תיאור השירות:
התקנת שני מזגנים עיליים 1 כ"ס.
חוות דעת:
היה מקסים! עבודה מקצועית, מהירה ונקייה. עמד בזמן ובמחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
גולן ח. הרצליה.
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן 1 כ"ס של חברת פמילי.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. הגיע בזמן בדיוק ואפילו הקדים קצת וחיכה לנו בחוץ. עשה עבודה מקצועית ורואים שהוא יודע מה הוא עושה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הגר קמחי, רמת השרון.
משוב: 09/07/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן מרכזי מחברת TADIRAN.
חוות דעת:
הזמנתי אותו עבור חמותי והיא אמרה שהוא עמד בזמנים, תיקן את הבעיה והיה מצוין.
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אורי סלמון, רמת השרון.
אשרור: 16/11/2018
משוב: 13/09/2018
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של חברת תדיראן, 1 כוח סוס.
חוות דעת:
בטלפון הוא נשמע נחמד והמחיר שלו נשמע ממש הוגן. הוא גם עמד בזמנים שקבע, אבל לצערי, המנוע של המזגן הותקן בצורה עקומה, הוא גם לא התקין את המתקן של השלט. הם עשו לי מהפיכה בבית ולא ניקו את הלכלוך אחריהם. הוא התחיל להתקין והיה צורך לקדוח חור ואמר לי שבגלל שזה קידוח בבטון זו תוספת תשלום, למרות שבהתחלה הוא לא דיבר על זה בכלל. הוא מגיע בלחץ והוא מקבל המון טלפונים אז הוא כל הזמן ממהר. הוא גם ביקש ממני תשלום נוסף על צינור הניקוז - דבר שבחיים לא נתקלתי בו, ובסופו של דבר ההתקנה לדעתי רשלנית ומכוערת. וכיום אני צריך להזמין בעל מקצוע נוסף שיתקן לי את הליקויים.
איכות
4
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
0
כללי
גירסאות
ליאור מ. רמת השרון.
אשרור: 25/09/2018
משוב: 26/07/2018
תיאור השירות:
אספקה והתקנה של מזגן טורנדו דו מאייד כולל פירוק ופינוי מזגן קיים.
חוות דעת:
היה עשר! ההתקנה כללה חציבה בבטון. רפאל פתר קושי טכני שהיה בהתקנת הצנרת באופן מלא ומקצועי. הוא היה אדיב, נעים הליכות, מקצועי, עמד בזמנים והותיר את המקום נקי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברוך אלרט, הרצליה.
משוב: 28/08/2018
תיאור השירות:
פירוק והתקנת מזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה מצוין הוא עובד טוב מאד. אני מרוצה מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונית והבה, הרצליה.
משוב: 30/07/2018
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי 1 כ"ס שהרעיש והתקנת מזגן מחברת אלקטרה 1 כ"ס
חוות דעת:
נפתרה הבעיה. אני מרוצה. מאד נחמד ומאד אדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי הר מלך, הרצליה.
אשרור: 25/04/2018
משוב: 06/09/2017
תיאור השירות:
תיקון מזגן שכלל החלפת קבל.
חוות דעת:
השירות היה טוב והיינו מרוצים.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן גליני, רמת השרון.
אשרור: 05/12/2017
משוב: 03/10/2017
תיאור השירות:
התקנת מזגן פמילי רגיל ופינוי המזגן הישן.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, לא ראיתי אותו אישית כי הזמנתי אותן לדירה שאני משכיר, הוא היה ממש בסדר בהתנהלות מולו והשאיר יחסית נקי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חגי ב. הרצליה.
אשרור: 14/11/2017
משוב: 11/09/2017
תיאור השירות:
התקנת מזגני פמילי.
חוות דעת:
היה טוב מאד!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 199 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק