מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
טל
ציון כללי:
9.76
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.78
זמנים 9.75
מחיר 9.65
איכות 9.78
דירוג כללי 9.76
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אור משה, ירושלים.
משוב: 11/10/2019
תיאור השירות:
בדיקת דוד שמש ותיקון ניאגרה בשירותים.
חוות דעת:
העובד שלו הגיע והיה אחלה. נתן שירות טוב.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
בוריס ו. ירושלים.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
התקנת דוד חשמל של חברת כרומגן.
חוות דעת:
הוא היה נחמד, טוב ושירותי! הרבה מילים טובות. אני סך הכל מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואל אליצור, מבשרת ציון.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
החלפה של דוד שמש שנמצא על גג רעפים.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
10 מכל הבחינות :) הדוד הנוזל עשה את שלו אך ההורדה שלו מהגג הייתה מבצע שדרש עבודה זהירה של שלושה אנשים. העבודה של טל והצוות שלו הייתה מצויינת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גילי לב, ירושלים.
אשרור: 06/10/2019
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט בדוד שמש בעל נפל של 40 ל' של חברת כרומגן.
חוות דעת:
הוא היה פשוט מעולה! שלח את אחד העובדים שלו שהגיע תוך שעה ותיקן את זה תוך 10 דקות. המחיר היה ממש הוגן וראוי, הכל היה קלאסה, רק שיהיו אנשים כאלה. עשר בכל הפרמטרים, חד משמעית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוהד שחר, מודיעין.
משוב: 25/09/2019
תיאור השירות:
החלפת טרמוסטט וצינור שהתפוצץ בדוד חימום.
חוות דעת:
ממש נוח. שלחתי לו תמונות וסרטון של המצב, התקשר והציע בהתחלה עזרה מרחוק כדי לחסוך את הטיפול. לבסוף הגיע (עובד שלו) לבקשתי. ביצע את התיקון כמו שצריך וצורת התשלום הייתה נוחה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נחום בלס, מבשרת ציון.
משוב: 25/09/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש 150 ליטר של חברת כרומגן.
חוות דעת:
מצוין! הוא קבע זמן, הגיע מהר, המחיר שלו היה סביר ועשה את העבודה בצורה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמואל ה. ירושלים.
משוב: 24/09/2019
תיאור השירות:
החלפת שני קולטי דוד שמש.
חוות דעת:
טל הגיע לעבודה, בדק את המצב ואמר שאין צורך להחליף את הדוד אלא רק את הקולטים. השירות שלו היה על הכיפאק והוא עשה אחלה עבודה! הוא היה שירותי, הגיע בזמן ועשה הכל כמו שצריך.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
הלל בכרך, הרצליה.
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש ללא החלפת קולטים.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אתל היסרף, ירושלים.
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
תיקון סתימה שהייתה בדוד.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה, עשה עבודה מצוינת, הגיע בזמן והיה ממש נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רון אפלבוים, ירושלים.
אשרור: 15/09/2019
משוב: 29/05/2019
תיאור השירות:
התקנת מערבל מים בדוד שמש.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
טל היה זמין טלפונית, אדיב ואינפורמטיבי. העובד של טל הגיע תוך חצי שעה והתקין את החלק כהלכה. שירות יעיל ומהיר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 224 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק