מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
טל
ציון כללי:
9.71
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.74
זמנים 9.71
מחיר 9.62
איכות 9.73
דירוג כללי 9.71
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מרק באומברג, מעלה אדומים.
משוב: 10/04/2019
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני על תקלה בדוד.
חוות דעת:
היתה לי בעיה שלא היו מים מהדוד. התקשרתי לטל והוא ממש הנחה אותי איפה לבדוק. בסוף הסתבר שמישהו מהשכנים סגר את הברז של הדוד, אבל הוא ממש עזר לי מכל הלב והבעיה נפתרה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה שמחוני, מעלה אדומים.
אשרור: 07/04/2019
משוב: 11/12/2018
תיאור השירות:
החלפת פלאנג' ותרמוסטט בדוד שמש של חברת כרומגן.
חוות דעת:
הגיעו במהירות, עבדו ממש בסדר גמור, עשו כל מה שצריך והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אליה דילמוני פצ'ה, מעלה אדומים.
משוב: 01/04/2019
תיאור השירות:
התקנת מפסק שעון.
חוות דעת:
הוא הגיע ממש מהר, מחיר סביר והיה מאוד נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי גואטה, מעלה אדומים.
אשרור: 28/12/2018
משוב: 29/10/2018
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני להתקנת דוד חשמל.
חוות דעת:
התקשרתי אליו והוא הסביר לי דרך הטלפון איך לבצע את כל ההתקנה לבד ובכך חסך לי הזמנת טכנאי! הוא נתן יעוץ חבל על הזמן. הוא מקצועי ונחמד מאוד.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סופי קלוש , מעלה אדומים.
משוב: 16/08/2015
תיאור השירות:
תיקון סתימה בדוד שמש של בניין.
חוות דעת:
אני הייתי מאוד מרוצה ממנו. הוא סידר כמה דברים רציניים ונתן שירות מצוין. הוא בעל מקצוע אמין, הוגן ויודע לטפל בהרבה דברים שונים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דן קליין, הר אדר.
אשרור: 19/08/2019
משוב: 17/05/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש דולף.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה נהדר! ביקשתי החלפת דוד דולף מהיום להיום. הצוות הגיע תוך זמן קצר, וביצע את ההתקנה בצורה מקצועית ויעילה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרב פניגשטיין, ירושלים.
משוב: 19/08/2019
תיאור השירות:
התקנת דוד משולב מחברת כרומגן בגודל 150 ליטר.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, הם הגיעו בזמן עשו עבודה טובה, מהירה ונקייה יש לציין שזה לא ברור מאליו. בגדול הייתי מאוד מרוצה הם היו נחמדים והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא משה, מודיעין.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
החלפת פלאנג' קומפלט, כולל גוף חימום, חמם ותרמוסטט, לדוד 150 ליטר של כרומגן.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מעולה! ממש טוב! טל הגיע בזמן שנקבע, מצא את הבעיה במקצועיות, תיקן ובדק לפני שהלך. עשה הכל בסבלנות. ממליץ בחום !
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיגל פלבני, ירושלים.
אשרור: 19/08/2019
משוב: 07/05/2019
חוות דעת:
שירות מקצועי, ענייני ואדיב. פתרו בעיות בדרך טובה ויעילה. התשלום הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסטל רחמים-ריימן, ירושלים.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
איתור של בעיה בדוד שמש לא פעיל.
חוות דעת:
היה ממש מצוין! הוא בדק לעומק ואיתר את הבעיה. הוא עבד קשה כדי להבין בדיוק מה צריך לעשות. ממש התרשמנו לטובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 200 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק